czwartek, 27 listopada 2014

Pomadki The hot Shop czyli nowości ze skelpu Bornprettystore


  Rano po dłuugich oczekiwaniach dotarła do mnie przesyłka ze sklepu BornPrettyStore. W niej znalazłam dwie pomadki, które upatrzyłam sobie na tej stronce już dawno. Jak widzicie ktoś bardzo wzorował się na szminkach Top Shopu.


Wybrałam sobie dwa kolor 08 oraz 14. Możecie dostać je tutaj.



 14 to czerwień w połączeniu z fioletem czego nie mogę uchwycić na zdjęciach.


Natomiast 08 to krwista czerwień.

Pomadki są bardzo kremowe, ale zarazem dobrze napigmentowane. Dobrze rozprowadzają się na ustach, ale z tego co zauważyłam lubią wychodzić poza ich kontur. Jestem ciekawa jak spiszą się na dłuższą metę, ale o tym opowiem za jakiś czas...


Udostępnij ten wpis

13 komentarzy :

Fashionalangelica pisze...

Wyglądają świetnie! obie Ci pasują...

Kasia Szewczyk pisze...

Oba Ci pasują ;]

Anna_Antonina pisze...

Jakie ładniutkie!

Anna_Antonina pisze...

W obu kolorach Ci ślicznie!

Zakręcony Świat Marty pisze...

o wow robią wrażenie:)

Beat The Boredom pisze...

Ta z prawej jest cudowna! :) Idealnie pasują do Ciebie. Martwi mnie, że wychodzą poza kontur ust, bo mam z tym wiecznie problem, nawet z konturówką. :(

skleping mode: ON | patrycja pisze...

Takie kolory uwielbiam oglądać zimą. Sama nie mam odwagi nosić pomarańczy, ale przy mieniącym śniegu i rumieńcach na policzkach.. Pięknie się prezentują :)

Vena Styl pisze...

Te kolory są dla Ciebie stworzone, bardzo energetyzujące.

Część Mnie pisze...

Ładnie prezentują się na Twoich ustach!

Addicted to makeup! pisze...

wygladaja obłędnie Ci powiem i na ustach i jako sam sztyft :)

Angela pisze...

Dziękuję :)

Angela pisze...

ja nie mam z tym problemu, a w przypadku tych muszę używać konturówki :/

Angela pisze...

;)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.