piątek, 14 listopada 2014

Sleek vintage romance paletka na jesień...


    Jakiś czas temu w jesiennych nowościach pokazywałam Wam przesyłkę ze sklepu internetowego AlledrogeriaTe osoby, które są ze mną od dłuższego czasu wiedzą, że cienie Sleeka są moimi ulubieńcami i bardzo często po nie sięgam. W jesień zdecydowałam się na paletkę Vintage romance, którą widziałyście już na blogu.Kolory są iście jesienne.





Pierwszy rządek to zdecydowanie mój ulubiony. Cienie są miękkie, dobrze napigmentowane i bardzo ładnie blendują się z innymi. Zauważyłam, że lepiej nakłada mi się je palcem niż pędzlem. Wtedy nie osypują się, są bardzo inetensywne i jakby lepiej przyczepiają się na powiece.




Drugi rządek to fiolety do których się przekonują i bardzo fajnie wyglądają z moimi zielonymi oczami. Są również dobrze napigmrentowane.

Jestem bardzo zadowolona z tej paletki i w najbliższym czasie postaram się coś nią dla was zmalować. 


































Udostępnij ten wpis

21 komentarzy :

Fashionalangelica pisze...

Wiesz co? Zamówie sobie ją, bo widziałam na kilku blogach, ale ktos coś mówił że ejst limitowana i nigdzie jej nie było, a teraz Ty się zjawiasz z linkiem do drogerii... muszę ją mieć!

Anna_Antonina pisze...

Mam ją, bo wygrałam i jest naprawdę świetna!

Reanimacja Blondynki pisze...

Ja chyba też się na nią skuszę, śliczne ma kolory!

Iz. pisze...

Ma świetne kolory :)

Anna / Kosmetykoholizm pisze...

Mam ją ale w sumie wylądowała w szafie...
Muszę ją wyciągnąć teraz na jesień :)

Część Mnie pisze...

Piękne kolory, a paletki Sleek osobiście uwielbiam!

rudy włos pisze...

Bardzo ładne kolory, świetnie dobrane, czekam na jakiś makijaż

Alena | z piątku na sobotę pisze...

Kolory przepiękne!

I am Emilia pisze...

ładna paleta

http://iamemilia.blogspot.com/

Milena M pisze...

Mam ją, ale jakoś rzadko używam fioletów.

Justyna Kowalska pisze...

uwielbiam tę paletkę i bardzo często używam :)

Kasia Szewczyk pisze...

Kolory totalnie nie moje ;]

z-rock'n'rollem-przez-zycie pisze...

Uwielbiam paletki sleeka;) Niestety mam tylko jedną ale mam nadzieję że niebawem to się zmieni. Świetne kolory;)

Anonimowy pisze...

Ta paleta jest boska <3

Science Woman pisze...

śliczna jest, chorowałam na nią ze 2 miesiące, ale jakoś mi przeszło i w sumie jej nie kupiłam, teraz żałuję, ale ja mam tyyyle palet :) że aż szkoda gadać :)

Katies pisze...

Ale ma piękne kolory!:)

Iwonellka pisze...

Cudowna paleta! Bardzo mi się podoba mi się ten filolet z drugiego rzędu. Prześliczny!

KINGA MZYK pisze...

Mam ją i kolory iście jesienne!

żaneta serocka pisze...

wow, cudowne są te cienie

Blog Greatdee pisze...

Ładne są te cienie, aleeee nie są jakieś unikalne chyba ;)

the Cieniu pisze...

Uwielbiam palety Sleek <3

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.