wtorek, 25 listopada 2014

Sleek w odcieniu Milkshake...


   Kosmetyki Sleeka to zdecydowanie jedne z moich ulubionych. Zaczynałam od paletek, później był zestaw do konturowania, róże, zestaw do brwi aż przyszła pora coś do ust. O farbkach Sleeka  czytałam naprawdę wiele dobrego. Na stronie SleekShop upatrzyłam sobie odcień Milkshake czyli piękny koralowy odcień.

Pierwsze co zauważyłam, to bardzo mocna pigmentacja. Wystarczy naprawdę niewielka ilość przez co produkt jest bardzo wydajny.

Farbka jest jednak bardzo wymagająca, dlatego przed jej nałożeniem lepiej zrobić peeling i dobrze nawilżyć usta, bo inaczej wszelkie suche skórki będą widoczne. Próbowałam nakładać farbkę pędzelkiem, ale szło mi to dosyć ciężko, dlatego zdecydowanie lepiej jest wklepać produkt palcem, bo inaczej mogą powstawać nieestetyczne smugi. 

Na moich ustach kolor jest zupełnie inny niż w opakowaniu, ale to głownie przez to, że naturalnie mam dosyć ciemne usta. Jak widzicie u mnie kolor jest bardziej różowy.

Co do trwałości to jest zadowolona chociaż żałuję, że nie zastyga i lekko nie wgryza się w usta. Nie mnie jednak zostaje na nich do dwóch godzin, co mnie odpowiada. Nie zauważyłam także aby farbka wysuszała moje usta.

Farbka do kupienia w internetowym sklepie SleekShop.
Udostępnij ten wpis

19 komentarzy :

Sara Wiktoria pisze...

wydaje się fajna : ) kolor boski!

Fashionalangelica pisze...

Jak pięknie na Twoim ustach wygląda <3

Afrodyta pisze...

We wszystkim Ci pięknie:-) Mam pytanie z innej beczki, jaki masz kolor na włosach, bo jest Boski♡

Anna_Antonina pisze...

Jaki ten kolor śliczny <3

Anna / Kosmetykoholizm pisze...

Piękny!

Catalina pisze...

Pięknie wygląda :)

Angela pisze...

Dziękuję :) To farba Accent odcień Sahara 87 na żywo włosy są troszkę bardziej jaśniejsze czego aparat nie dał rady uchwycić :)

Maddielook pisze...

Przepięknie wygląda na Twoich ustach!

maddieloook.blogspot.com

Reanimacja Blondynki pisze...

Wyyglądaa cudownie!

Rarroika Blog pisze...

świetny efekt :)

Milena M pisze...

Ciekawy kolorek.

Anonimowy pisze...

Masz coś chyba ze skryptem, bo nie wczytuje komentarzy...Może tym razem się uda, kolor baardzo mi się podoba!

Panna Vejjs pisze...

Świetny, swego czasu bardzo ją chciałam ale mi przeszło :P

Beata Isia pisze...

pięknie wygląda:)

Dimipedia pisze...

Kolor cacy :) do Ciebie bardzo pasuje! kiedyś kusiło mnie żeby zamówić jakąś farbkę w ciemniejszym odcieniu, ale boję się, że zrobiłabym sobie nią krzywdę;) już ze szminkami mnie trafia jeżeli muszę je ostrożnie nakładać:P

Część Mnie pisze...

Piękny kolor i Ty!

Rarity pisze...

ja na te farbki mam ogromną ochotę,, a najbardziej na te mocniejsze kolorki. Tobie ten kolor pasuje jak ulał. No i jaka Ty piękna jesteś!

Alieneczka pisze...

Bardzo ładny kolor ;)

Angela pisze...

dziękuję :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.