piątek, 21 listopada 2014

Wygraj kuracje FitoCell od Seboradin...



Razem z firmą Seboradin mamy dla Was konkurs. Do zgarnięcia pierwsza na rynku kuracja z roślinnymi komórkami macierzystymi. 

Nagrodą są:

1 miejsce kuracja Seboradin FitoCell (szampon, maska, serum) o wartości 250 PLN. 
2-3 miejsce  szampon oraz maska Seboradin FitoCell

Aby wziąć udział w rozdaniu należy:

* W komentarzu pod tym postem odpowiedzieć na pytania:


Jaki wpływ na włosy mają komórki macierzyste i dlaczego właśnie Ty powinnaś/powinieneś używać serii Fito Cell?  Odpowiedzi szukajcie na stronie  www.seboradin.pl


Za co lubisz swoje włosy?

* być publicznym obserwatorem bloga Jestem Angela


* polubić Fan page  Seboradinu "Moc Włosów"


* polubić Fan page Jestem Angela

Na Wasze zgłoszenia czekam od 21.11.2014 do 01.12.2014. Wyniki pojawią się na blogu wciągu 3 dni.



Powodzenia!


Udostępnij ten wpis

22 komentarze :

Fashionalangelica pisze...

Obserwuję jako Fashionalangelica, lubie jako Angelika Frąckowiak

Komórki macierzyste nawilżają, regenerują i wzmacniają włosy a także stymulują ich wzrost. Za co lubię swoje włosy? Za kolor, bo nigdy ich nie farbowałam, a mają śliczny głęboki czekoladowo-brązowy kolor. Natomiast ostatnio troszkę ich stan się pogorszył, wiec walczę o ta kurację :)

Anna K pisze...

1.Dzieki nim regeneruja oraz wzmacniaja włosy i nawilzaja a dodatkowo pobudzaja je do rośniecia .
2.Nie wiem za co je lubie chyba za to ze łatwo sie poddaja i mozna je w roznoraki sposob modelowac no i za to ze jeszcze trzymaja mi sie na głowie i wszystkie nie wypadły . ledwo zyją takze przyda mi sie taka kuracja :-D


Obserwuje jako : Anna K
Lubie na Fb oba profile jako: Anna Paulina Koprowska

Część Mnie pisze...

1. Zastosowanie komórek macierzystych w kuracji FitoCell głównie pomaga w:
- stymulacji wzrostu włosów
- opóźnieniu procesu ich starzenia
- hamowaniu wypadania

2. Kuracja FitoCell byłaby moim zdecydowanym strzałem w dziesiątkę! Przez zapewnienia producenta (o których wspomniałam wyżej) mogłabym uzupełnić brakujące elementy mojej pielęgnacji o produkty, które pomogą już u samej nasady włosa. Aktualnie dbam o strukturę moich włosów, jednak jak wiemy - włos sam w sobie jest martwy... Dlatego warto pomyśleć nad skórą głowy i zacząć dbanie już u źródła! :)

3. Swoje włosy lubię za to, że są podatne na wszystkie produkty pielęgnacyjne, jakimi je rozpieszczam. Za każdym razem, gdy poświęcę im więcej czasu dziękują mi w postaci ich ładnego wyglądu :)

PS. Kochana, chyba musisz poprawić datę trwania konkursu :*

Angela pisze...

Dzięki :) Koniec listopada, a ja o czerwcu myślę :)

Żółty Pies pisze...

1. Komórki macierzyste mają zdolność stymulacji wzrostu włosów, redukcji ich wypadania oraz hamowania procesu starzenia (włosów). Kuracja ta pozwoliłaby mi pobudzić do wzrostu te włosy, które wypadły podczas wypadania spowodowanego niedoczynnością tarczycy :( Włosy te są słabe i ich wzrost jest bardzo powolny.

2. Swoje włosy lubię za połysk oraz za przyzwoity naturalny kolor - głęboki brąz. Niestety strukturą (wysokoporowate) oraz gęstością (rzadkie) nie mogę się pochwalić :D

Obserwuję jako: Żółty Pies
Lubię oba funpage jako: Magdalena Wilusz

Natalia - juicy raspberry pisze...

Obserwuję jako: Natalia - juicy raspberry
Lubię oba profile jako: Natalia Dzka

1.Jaki wpływ na włosy mają komórki macierzyste i dlaczego właśnie Ty powinnaś/powinieneś używać serii Fito Cell?
Komórki macierzyste stymulują wzrost włosów i opóźniają proces ich starzenia.

2. Za co lubisz swoje włosy?
Lubię swoje włosy przede wszystkim za ich piękny, kasztanowy kolor oraz za ich długość - sięgają mi już niemal do pasa :)) Lubię je za to, że dzięki nim jestem pięknieksza, zdrowe, lśniące włosy dodają pewności siebie :)

żaneta serocka pisze...

powodzenia!

Truskawkowy Świat pisze...

Jaki wpływ na włosy mają komórki macierzyste i dlaczego właśnie Ty powinnaś/powinieneś używać serii Fito Cell?
Komórki macierzyste zapobiegają łysieniu,opóźniają starzenie się włosów i stymulują ich wzrost.Powinnam używać serii Fito Cell,ponieważ wypadają mi włosy,wolno rosną i chciałabym je jakoś odżywić.
Za co lubisz swoje włosy?Kiedyś nie zwracałam na nie uwagi i nie dbałam o nie.Od roku zaczęłam używać wielu kosmetyków do pielęgnacji włosów.Nigdy nie farbowałam ich,ponieważ nie chce ich zniszczyć.Uwielbiam je za to,że są długie,lśniące i miękkie w dotyku.Jedynie do czego mogłabym się przyczepić to to,że niestety końcówki są trochę rozdwojone.Dziewczyny dbajcie o swoje włosy bo są naszą wizytówką:))

Obserwuję jako: Truskawkowy Świat
Lubię oba profile jako :Dorota Walczak

Pink Lipstick pisze...

Jaki wpływ na włosy mają komórki macierzyste i dlaczego właśnie Ty powinnaś/powinieneś używać serii Fito Cell?

Komóreki macierzyste stymulują wzrost włosów, opóźniają proces ich starzenia. Wzmacniają włosy oraz zapobiegają łysieniu.
Już od dawna marzy mi się ta kuracja. Uważam, że była by idealna dla moich włosów, właśnie ze względu na komórki macierzyste w składzie, które odzywiają cebulki włosowe. Wyczytałam ostatnio, że właśnie to komórki macierzyste mają byc jednym z najlepszych sposobów w walce z łysieniem. Jeśli takie produkty by mi pomogły to chyba byłabym w raju :)

Za co lubisz swoje włosy? Za to, że mimo tego, że od jakiegoś czasu walczę z łysieniem to nie przeciwstawiają mi się, gdy je odżywiam tylko pomalutki odbudowują się i dają na świat swoje dzieci - baby hair :) Każdy nowy włos na mojej głowie to dla mnie ogromna radośc :)
Obserwuję jako: Pink Lipstick
Lubię oba profile jako :Agata Ce

Spontanicznie pisze...

1. Komórki macierzyste zapobiegają łysieniu,opóźniają starzenie się włosów i stymulują ich wzrost.

2. Kuracja FitoCell bardzo by mi się przydała, ponieważ od dwóch lat mam problem z włosami. Po jednej stronie głowy włosy przestały mi całkowicie rosnąć. Różnica pomiędzy długością włosów z prawej strony, a z lewej jest bardzo widoczna. Nie wiem czym jest to spowodowane i postanowiłam zasięgnąć porady lekarza. Porobiłam szereg badań i czekam teraz na wyniki. Ta kuracja na pewno by mi nie zaszkodziła, a może jedynie pomóc pozbyć się tego okropnego problemu. Jakby udało mi się wygrać, to z przyjemnością zamieszczę efekty kuracji na swoim blogu wraz ze zdjęciami.
3. Moje włosy lubię za to, że jak poddam je zabiegom pielęgnacyjnym, to odwdzięczają mi się pięknym wyglądem , pomimo mojego wyżej wspomnianego problemu.

Eltro pisze...

Obserwuję i lubię jako: Elżbieta Trocewicz
1. Komórki macierzyste dodają włosom witalności i opóźniają procesy ich starzenia. Dzięki temu Dzięki temu:
· Zapewniają i utrzymują potencjał regeneracyjny włosa
· Wydłużają żywotność mieszka włosowego
· Przedłużają fazę anagenu (fazę wzrostu włosa).
Bardzo chciałabym spróbować tej kuracji, ponieważ zależy mi na wzmocnieniu włosów i utrzymaniu ich w dobrej kondycji.
2. Swoje włosy lubię za ich naturalny skręt i podatność układania.

happysunny pisze...

Obserwuję jako: happysunny
Lubię jako: Kamila Hamerla

1.Komórki macierzyste nawilżają, regenerują i wzmacniają włosy a także stymulują ich wzrost.
Od dawna marzę o tej kuracji, przeczytałam o niej wiele dobrego i myślę, że sprawdziłaby się również i na moich włosach. Aktualnie moje włosy okropnie wypadają i chciałabym za pomocą tej kuracji temu zaradzić. Połączenie zastosowania szamponu+maski+serum dałoby mi większe szanse na uporanie się z tym problemem. Poza tym kuracja pomogłaby mi utrzymać włosy w dobrej kondycji i zniwelować skutki działania niskiej temperatury i urazów mechanicznych.

2. Lubię moje włosy za ich niesamowitą gęstość, za piękny naturalny blask, za to, że są mocne, idealnie proste, ciężko je obciążyć i zdecydowana większość produktów się na nich sprawdza;)

Agnieszka Fortuna pisze...

AgnieszkaFO

1. KOMÓRKI MACIERZYSTE
-pobudzają włos do wzrostu,
-opóźniają proces starzenia się włosów,
-niwelują proces starzenia się włosów,

2. DLACZEGO JA POWINNAM UŻYWAĆ SERII FITO CELL:
Zazwyczaj w życiu staram się o nic nie prosić i brać życie takim jakie jest. Codziennie staram się dawać z siebie 100% i być dla innych. Czasami siadam i zastanawiam się czy nie zapomniałam o kimś ważnym, kogo ciągle pomijam- o sobie. Mam 25 lat, a od 8 walczę z chorobą Hashimoto i Hiperprolaktynemią. Od tego czasu mam poważne problemy ze skórą, która stała się sucha i szara. Włosy zaczęły wypadać w zastraszających ilościach. Kiedyś były moim atutem, a dzisiaj są udręką. Miło byłoby bez myślenia o tym ile się wydało na kurację, po prostu cieszyć się nią. Dlatego, jeżeli chcielibyście Państwo sprawić mi niesamowitą niespodziankę Mikołajkową i dać mi każdego dnia 10 minut dla siebie na wykonanie masażu skóry głowy oraz zaaplikowanie preparatu, będzie mi niezmiernie miło i obiecuję zacznę myśleć też o sobie :) Potrzebuję tylko porządnego pretekstu :) Pozdrawiam i życzę wszystkim dużo zdrowia i wspaniałego Bogatego w prezenty MIKOŁAJA :)

Agnieszka Fortuna pisze...

A włosy lubię za to...że w ogóle jeszcze jakieś mam :)

oktawia_augusta pisze...

Obserwuję jako Oktawia_Augusta
Lubię jako Ade Cadence

1.Komórki macierzyste stymulują wzrost włosów, opóźniają proces ich starzenia, a także zapobiegają łysieniu i wzmacniają włosy.
2. Dlaczego to seria dla mnie? Po prostu mam słabe włosy. Lecą mi garściami, że tak powiem, więc szukam jakiegoś sposobu na chociażby spowolnienie tego procesu, bo zostanę łysa.
3. Za co lubię swoje włosy? Za to, że są długie. Mam nadzieję, że jeżeli wygram konkurs będą też zdrowe i ogólnie- będą :)

welka pisze...

Hej 
1) Komórki macierzyste stymulują wzrost włosów, opóźniają i niwelują starzenie się włosów, wzmacniają je oraz zapobiegają łysieniu.
2) Niestety moje włosy rosną bardzo powoli, a od 3 miesięcy zaczęły wypadać dosłownie garściami, z dawnej gęstości została połowa. Martwię się, że w takim tempie niedługo zostanę łysa.  Uważam, że kuracja FitoCell uporałaby się z wypadaniem, przyśpieszyła porost, a także wzmocniła i odżywiła włosy. Byłby to najlepszy prezent na zbliżające się Mikołajki oraz moje urodziny.
3) Swoje włosy lubię za ładny, naturalny kolor i za to, że odwdzięczają się za pielęgnację.

Obserwuję blog jako: welka. Lubię oba Fan page jako: Ewelina Makowska.

Pozdrawiam 

ino1975 pisze...

Obserwuję jako Ino1975, lubie: Anna Orzechowska



Komórki macierzyste zawarte w preparatach Seboradin stymulują wzrost włosów, opóźniają i niwelują starzenie się włosów poprzez ochronę komórek macierzystych znajdujących się w mieszku włosowym.

Gdybym miała piękne włosy, byłabym Miss Polonią,
Jak łabędź co z brzydkiego kaczątka, lśniłabym piękna harmonią.
Warkocze plotłabym sobie i już nie nosiła beretu,
Byłabym piękna, powabna, jak cud księżniczka z portretu.

Poczucie własnej wartości byłoby większe albowiem
Z takimi pięknymi włosami, podobać się mogłabym sobie.
Już nigdy by nikt palcami mnie nie wytykał codziennie,
Byłaym przeszczęśliwa no i radosna niezmiernie

Mogłabym śmiało oglądać swoje wciąż zdjęcia z wakcji,
Bo mnie mój wygląd już nigdy nie mógł tak bardzo martwić.
Nie byłyby już mi potrzebne mocne odżywki i maski,
Bo moje włosy na pewno, dodałyby czaru i gracji.

Gdyby me włosy były mocne i zdrowe to wtedy,
Byłabym bardzo podobna do pięknej Jackie Kennedy.
Chciałabym mieć cudne włosy, nie sztuka byłaby wtedy taka,
Znaleźć gdzieś kiedyś w końcu fajnego, mądrego chłopaka

Jednak na razie nic z tego, me włosy są rzadkie i słabe,
Lecz wierzę, że konkursowy zestaw włosy mi wzmocni niebawem.

Believe pisze...

Obserwuję jako: Believe
Lubię na facebooku jako: Gosia Lihs
1. Ekstrakt z roślinnych komórek macierzystych PhytoCellTecTM Malus Domestica stymuluje wzrost włosów, opóźnia proces ich starzenia.
2. Bardzo chciałabym mieć okazję wypróbowania serii Fito Cell, ponieważ bardzo lubię markę Seboradin i jej ufam. Zależy mi na przyśpieszeniu wzrostu włosa, mam niedługo studniówkę, staram się je jak najbardziej zapuścić i przy tym zachować je zdrowe. Moje włosy są cienkie od zawsze i potrzebują wzmocnienia. Ta seria jest stworzona dla mojego typu włosów.
Lubię swoje włosy za naturalny kolor – złocisty blond. Łatwo się układają i nie są zniszczone. Kocham je dlatego, że są moje i nie narzekam na nie, bo mogłyby być bardziej uciążliwe. Lubią się kołtunić, ale wybaczam im to. Lubię się nimi zajmować, pielęgnować, sprawia mi to dużą przyjemność :)

Patrycja Kurczak pisze...

Obserwuję jako Patrycja Kurczak, lubię jako Patrycja Karbowska-Dorosz

Dlaczego chciałabym wypróbować Seboradin?

Bo gdybym miała gęste i mocne włosy byłabym jak Roszpunka
Używałabym ich do spuszczania z wieży zamiast lnianego sznurka
Wspinałby się po nich książę odważny i młody
Koneser tak wyjątkowej jak moja urody
Bo gdybym miała gęste i mocne włosy byłabym jak Arielka
Pływałabym w wodzie jak mała syrenka
Nie obawiałabym się włosów zmoczenia
Moja fryzura byłaby nie do ruszenia

Bo gdybym miała gęste i mocne włosy byłabym Elsa Księżniczka z Krainy Lodu
Ma fryzura nie bałaby się mrozu ani chłodu
Zaplatałabym z nich gruby warkocz przeplatany płatkami śniegu
By me włosy czarowały w spoczynku oraz biegu
Niestety moje włosy nie są jak z bajki
Mają trudne dni i gorsze poranki
Codziennie gdy patrzę w lustro jak Królowa Śniegu
Nie słyszę o nich żadnego pochwalnego odzewu


A PhytoCellTecTM Malus Domestica o trudnej nazwie i wymowie... proces wzrostu włosów stymuluje... Baby hair nam na głowie funduje Do tego opóźnia proces ich starzenia... Dzięki niemu nasze kępki w piękne pukle zmienia!

dobiezka pisze...

Komórki macierzyste nawilżają, regenerują i wzmacniają włosy a także stymulują ich wzrost.
Moje włosy kocham za to, że nigdy nie chcą się ładnie ułożyć, gdy tego od nich wymagam, za to przed snem potrafią nbrać takiego kształtu jak u najlepszej gwiazdy filmowej! :)
Chciałabym wmzocnić sowje włosy, ponieważ lecą jak nie wiem :(((

obserwuję jako dobiezka
dobiezka@o2.pl

dobiezka pisze...

FB MArta D.

Anais Roue pisze...

Widzę, że już moja odpowiedź z jednego z konkursów krąży po internecie i przypisuje jej się cudze autorstwo. Powinna się Pani wstydzić plagiat to przecież kradzież!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.