Zamówienie ze sklepu Oasap czyli mały haul

   
   Jakiś czas temu otrzymałam propozycję współpracy ze sklepem internetowym Oasap. Początkowo byłam sceptycznie zastawiona, bo zwyczajnie wszystkie te azjatyckie sklepu zdążyły mnie do siebie zniechęcić. Jednak gdy zobaczyłam, że sklep ma w ofercie kosmetyki to nie mogłam przejść obok obojętnie i skusiłam sie na małe zamówienie. Czekałam na nie 24 dni po czym wszystko przyszło dobrze zapakowane, w stanie idealnym, dlatego pod tym względem nie mam nic do zarzucenia.


Takie stroje kąpielowe widziałam już na kilku blogach, dlatego się skusiłam. Wybrałam kolor pomarańczowy w rozmiarze M i...i mam wrażenie, że dół o ile jest dobry to góra za duża i jakoś dziwnie odstaje, ale zobaczę co da się zrobić i może jakoś to poprawię, bo materiał jest jak najbardziej w porządku.



Kolejnym punktem zamówienia jest czerwona bluzka, która skusiła mnie swoim kolorem, ale i wycięciem, bo wydawała mi się bardzo oryginalna. Okazała się jednak niewypałem. Materiał jest strasznie cienki, sztywny i sztuczny. Bardzo źle się układa i nie przypomina bluzki, dlatego raczej nie będę jej nosiła, a szkoda, bo kolor jest genialny!



Skarpetki w renifery pokazałam Wam już na Instagramie i widziałam, że sie spodobały. Żałuję, że wzięłam sobie tylko jedną parę, bo są fantastyczne! Bardzo ładnie wglądają i są wykonane z dobrego materiału. Ja nie wyobrażam sobie spania bez skarpetek, więc jestem w nich totalnie zakochana!


 

Zamówienie bez czegoś do ust się nie liczy, wiec mam też i szminkę. Opakowanie jest urocze, bo to kocie opakowanie! Wybrałam odcień 03 który w rzeczywistości jest identyczny jak ten na zdjęciach sklepu. Szminka niebawem pojawi się w osobnym poście.



Kiedy robiłam to zamówienie kończył mi się puder i skusiłam się na jakiś sypki transparentyny ze sklepu Oasap. Ma całkiem przyzwoite opakowanie, jest drobno zmielony  i zobaczymy jak będzie matowił skórę.



   Przyznam, że miło zaskoczył mnie sklep Oasap i gdyby nie ta bluzka nie miałabym się do czego przyczepić, ale za te reniferowe skarpetki wybaczam wszystko. Sklep szybko wysyła przesyłkę, bo po trzech dniach dostałam już link do jej śledzenia. Paczka była dobrze zabezpieczona, nawet puder sypki przeżył tą długą drogę. 


Udostępnij ten post