czwartek, 11 grudnia 2014

Colour rush od Rimmel czyli nowe pomadki w kredce...


   Produkty do ust to zdecydowanie moja ulubiona kategoria makijażowa. Praktycznie każda firma ma już pomadki w kredce i niedawno do zacnego grona tego typu produktów dołączyły colour rush z Rimmel. 




100 give me a cuddle to delikatnie pigmentowany róż z domieszką brzoskwini. Na ustach daje jedynie lekki kolor, a przy moich z natury ciemnych jest bardziej różowy niż w opakowaniu. 


130 I want candy to cukierkowy róż wpadający w fioletowe tony. Jest bardziej napigmentowany od poprzednika. 


500 The redder the better to piękna soczysta wręcz strażacka czerwień. jest mocno napigmentowana. W przypadku tego odcienia widzę, że lekko wgryza się w usta dzięki czemu dłużej się utrzymuje. 


Kredki mają bardzo delikatny waniliowy zapach. Mają przyjemną konsystencje dzięki czemu łatwo aplikuje się je na usta. 



Nie muszę chyba mówić, który odcień jest moim faworytem...



Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

Anna_Antonina pisze...

Muszę tą czerwoną kupić!

Natalia - juicy raspberry pisze...

I Want Candy! ♥ Piękny kolorek, jak wszystkie zresztą :)

patrycja sprada pisze...

Wszystkie piękne mmm <3

Wdowa Po Stalinie pisze...

hmm, ta pierwsza podoba mi się chyba najbardziej :)

KosmetykoFanki pisze...

Ten fiolecik śliczny :)

Agnieszka Winciorek pisze...

Ta pierwsza mi się podoba ;-) Chcę ją ;)
Miło mi Cię poinformować że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award 2014
Zapraszam!
http://liveagi.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html

Magdalena B pisze...

Mi się najbardziej podoba ten najdelikatniejszy :)

*Nataleczka* pisze...

Pierwszy kolor najbardziej mi się podoba.

goskaaa pisze...

Najbardziej podoba mi się give me a cuddle :)

Joanna pisze...

Na Twoich ustach, to wszystkie mi się podobają!

Maddielook pisze...

Wyglądają cudownie :)

maddieloook.blogspot.com

Magdalen pisze...

Jakie one piękne, wszystkie 3 mi się podobają :)

ESM Beauty pisze...

Piękne kolory, a na Twoich ustach wyglądają fenomenalnie <3

Iwonellka pisze...

Ten delikatniejszy róż tak pięknie wygląda na Twoich ustach! :)

Michalina Mielnicka pisze...

Ale świetne! Nie zwróciłam na nie uwagi wczoraj w Rossmannnie. Baardzo lubię pomadki w kredce, przypuszczam że skusiłabym się na czerwień :)

Maalinova pisze...

Tą pierwszą muszę w najbliższym czasie w Rossmanie dokładniej obejrzeć :)

Anya pisze...

give me a cuddle wygląda ciekawie :)

Anonimowy pisze...

Ta czerwień jest dla Ciebie idealna!

Daria Fuczko pisze...

świetne pomadki, zakochałam się w nich :D
p.s.
w czym obrabiasz zdjęcia? ;)

żaneta serocka pisze...

czerwień jest genialna.

Angela pisze...

W Photoshopie, ale od kiedy mam lampę i oświetlenie jest lepsze to nie muszę wiele kombinować w programie :)

Natalia Lily pisze...

Bardzo fajne kolorki ::D Ślicznie prezentują się na ustach :D

Część Mnie pisze...

Świetnie wyglądają!

Shonali pisze...

Ale piękne kolory :) Mnie z kolei kusi ta w kolorze cielistym, chociaż obawiam się, że wezmę i czerwień :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.