piątek, 19 grudnia 2014

Ilustris na święta...


    Tak wiem, że ten post był już jakiś czas temu, ale niestety przypadkiem, spasowałam zdjęcia z dysku google i wszytko poznikało. W okresie świątecznym coraz więcej osób poszukuje prezentów w internecie. Sama uwielbiam przeglądać strony internetowe. Jakiś czas temu znalazłam sklep Ilustris, który bardzo przypadł mi do gustu. Znajdziecie tam kartki, kalendarze, torebki, kubki i wiele innych pomysłów na prezent. 



W sklepie Ilustris znajdziecie prześliczne kartki okolicznościowe.



Urocze opakowania na prezenty, zarówno papiery, torebki jak i pudełka do których zawsze strasznie mnie ciągnie.



Dużym zaskoczeniem były dla mnie bawełniane torebki, które są niesamowicie solidnie wykonane. Dawno nie miałam tak porządnej torebki!




Są także woreczki do kompletu. Znajdziecie także kubki, kalendarze, przypinki czy poduszki. 


Udostępnij ten wpis

9 komentarzy :

Anna_Antonina pisze...

Po poprzednim poscie zamówilam sobie pudełka i kartki. Są boooskie!

Michalina Mielnicka pisze...

Uwielbiam takie kartki i ozdobne pudełka, szkoda, że już za późno na to, by je zamówić na czas.

robaszekk pisze...

Przepiękne! Ten woreczek jest cudowny :)

Rarity pisze...

omójboże, chyba się zakochałam *_*

Część Mnie pisze...

Przeurocze wzory!

Tested Cosmetics pisze...

O mamuniu ;O

Justyna Kowalska pisze...

jakie to wszystko jest śliczne :) uwielbiam takie pierdółki i obrastam nimi w zastraszającym tempie :D

Ewa Bl pisze...

Swietne te rzeczy :) Kartki i woreczki najbardziej mi sie spodobaly :)

Magdalena pisze...

Ten woreczek jest boski!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.