sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajkowo...




Mam dla Was takich zwyklaczek makijażowy z okazji Mikołajek. Chciałam żeby po szóstym dniu grudnia ( bądź co bądź mojego ulubionego miesiąca ) pozostawić jakiś ładny ślad na blogu, dlatego pomyślałam o tym wpisie.


Na twarz nałożyłam mój nowy duet L`oreal czyli podkład i korektor z serii True Match. Buzie wykonturowałam zestawem ze Sleeka oraz różem MeMeMe. Na powiekach kredka eyelinerem L`oreal w kolorze zielonym, a na rzęsach również tusz tej firmy czyli Volume million lashes So couture. A na usta powędrowała konturówka Bourjois.

I sami zobaczcie jaki ten tusz daje efekt <3 



Udostępnij ten wpis

21 komentarzy :

Agata Wójcik pisze...

makijaz naprawde piekny :D

Iza D pisze...

Dziewczyno ale Ty jesteś śliczna :) Kolor włosów normalnie boski ale słodzę co hi hi hi nie no szczera jestem :)

Darin pisze...

Piękna Mikołajka z Ciebie.
Miłego dnia :*

Paulina a pisze...

super makijaż,a
kolor eyelinera bardzo mi się podoba ;) taki oryginalny ;)

Daria Fuczko pisze...

wyglądasz niesamowicie! <3

Justyna pisze...

Ślicznie :-)

Część Mnie pisze...

Koniecznie muszę wypróbować korektor L'Oreal!

rudy włos pisze...

Pani Mikołajowa:)

patrycja sprada pisze...

Super wyglądasz Mikołajko :D

Panna Michalina pisze...

Magicznie :)

Michalina Mielnicka pisze...

Ale z Ciebie świetna pani Mikołajkowa! :)

Fashionalangelica pisze...

O jaka piekna pani Mikołajowa z Ciebie!

Anna_Antonina pisze...

Wyglądasz uroczo!

ESM Beauty pisze...

Jaka śliczna mikołajka :) fajny klasyczny, elegancki makijaż :)

Retromoderna pisze...

Ale z Ciebie fajna Mikołajka

Wizaż Marzena Bartosz pisze...

He jaka fajna mikołajka;)

Zakręcona pisze...

Bardzo ładnie ;)

Edzia pisze...

Makijaż rewelacyjny :)

becomingbeauty pisze...

na pomocnice mikolaja sie nadajesz ;D zdecydowanie !

CarolineB pisze...

świetny makijaż:)

Klaudia Jaroszewska pisze...

bardzo ładny makijaż :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.