środa, 17 grudnia 2014

Moje nowości kosmetyczne...


   Jeszcze do niedawna sklep Schaffashoes kojarzył mi się z ubraniami. Moja przyjaciółka dosyć często robi tam zakupy, dlatego wielką niespodzianką był dla mnie dział z kosmetykami. To zdecydowanie to co lubię najbardziej i właśnie moje nowości ze sklepu  Schaffashoes chciałabym Wam pokazać...


Seria True Match z L`oreal to coś czego przedstawiać nie można. Jak zwykle w dużym opóźnieniem, ale jednak trafiła w moje ręce.


Zarówno korektor jak i podkład posiadam w najjaśniejszym odcieniu czyli ivory i faktycznie kolor jest idealny!



Lakiery Essie nigdy nie potrafił przekonać mnie do siebie, ale kiedy na stronie  Schaffashoes zobaczyłam odcień sand tropez szybko zmieniłam zdanie!


Mam też lakier L`oreal w odcieniu beige beheme.


Seria Lumi Magique to mój totalny hit, bo właśnie z niej pochodzi mój ulubiony korektor pod oczy. O tej bazie rozświetlającej słyszałam wiele dobrego, dlatego chciałam wypróbować ją na sobie.


Tego produktu nie widziałam nigdy wcześniej, ale skoro ma nadawać objętości to ja bardzo chętnie spróbuję.


Eliksir odżywczy z L`oreal to również totalne zaskoczenie, ale ja bardzo lubię się z wszelkimi olejkami, więc mam nadzieję, że się sprawdzi.



Dodaj napis

Udostępnij ten wpis

21 komentarzy :

Magdalena pisze...

Znam ten sklep głownie z dobrych butów, ale muszę podpatrzeć kosmetyczny dział!

Magdalena pisze...

Pokaż ten essie na paznokciach!

Anna_Antonina pisze...

Same dobroci! ja czekam na recenzje podkładu i korektora. Tej bazy nie widziłam nigdy :D

malenka pisze...

Tak przyglądam się tym nowościom i jakoś tak zapragnęłam nowego Essie :)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Ciekawe nowości :)

robaszekk pisze...

Ja tak byłam przekonana przez opinie krążące w internecie o świetności podkładu L'oreala że trochę się rozczarowałam jednak... Jest to naprawdę fajny podkład, ale ma jedną sporą wadę - bardzo się ściera. I przy aplikacji pędzlem, i potem. Dawniej nie musiałam używać pudru, a teraz to konieczność, żeby przypadkiem dłonią nie zetrzeć sobie podkładu. Nie wspomnę o tym że bardzo brudzi on ubrania.

AISAK. pisze...

Śliczny kolorek essie :)

Agata Zabłońska pisze...

mam ten korektor i jestem z niego bardzo zadowolona, ciekawa jestem podkładu:)

*Nataleczka* pisze...

Ten podkład mnie zaciekawił.

Monika Kosmetyka pisze...

Świetne nowości :)

L Pink pisze...

Podkład z L`Oreala miałam i ma świetne odcienie, ale jest mało wydajny :)

Anna Niezgódka pisze...

ciekawe nowości

Kasia Szewczyk pisze...

Oby się wszystko sprawdziło ;]

Mademoiselle J. pisze...

uwielbiam podkład True Match ;)

Małgorzata Margaretka pisze...

Podkład z Loreala wydaje się być ciekawy :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Świetne kolorki lakierów, zarówno Essie jak i ten z Loreala :)

MilionThoughts94 pisze...

Mam tę bazę lumi magique i bedę do niej wracać :)

oktawia_augusta pisze...

Posiadam ten podkład i bardzo go sobie chwalę, a to nie pierwsze opakowanie, które zużywam... Bardzo fajnie dopasowuje się do skóry.

żaneta serocka pisze...

też chcę zobaczyć, fajne nowości

Rudaaa12 pisze...

cuda:D

Część Mnie pisze...

Dużo dobrego słyszałam o tym korektorze! :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.