niedziela, 14 grudnia 2014

Ołówek do brwi ze sklepu BornPrettyStore


  Produkty do brwi zbieram już od jakiegoś  czasu. To właśnie im lubię poszukiwać czegoś odpowiedniego.  Zaczynałam od cieni, którymi wypełniałam brwi,  a później polubiłam się z kredkami. Niestety one często rozmazują się w ciągu dnia. Dosyć dawno temu zamówiłam sobie ołówek do brwi ze sklepu BornPrettyStore. Zdarzyłam zapomnieć o przesyłce, ktora szła prawie dwa miesiące.

Wybrałam dla siebie odcień 002 i trafiłam bardzo dobrze. Zależało mi ba ciepłym brązie, bo w takiej tonacji brwi czuję się najlepiej.

Ołówek ma bardzo ciekawy kształt, bo tak jak widzicie jest spłaszczony. Jest dosyć suchy, dlatego początkowo nie bardzo szło mi uzupełnianie brwi. Jednak po kilku próbach byłam bardzo zadowolona z efektu. Ołówek sprawdzi się bardziej do lekkiego wypełniania brwi niż nadawania im kształtu od początku.


Ołówek jest dosyć trwały, bo bez problemów utrzymuje się od rana do wieczora.


Udostępnij ten wpis

10 komentarzy :

Anna_Antonina pisze...

Ja mam taki w różowym opakowaniu z tego sklepu i jest super!

KosmetykoFanki pisze...

Ale świetny efekt , muszę koniecznie zakupić :)

Kasia Szewczyk pisze...

O proszę efekt boski ;]

wicy wikaaa pisze...

Wygląda świetnie :)

wicy1.blogspot.com

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Ciekawy produkt :)

Darin pisze...

Bardzo ładnie wygląda w akcji.

patrycja | skleping mode: ON pisze...

Coraz częściej widuję linery w takim kształcie, coś w tym musi być. Fajnie, że suchy. "Mokre" kredki na brwiach sprawiają wrażenie jakby malować brwi plasteliną, a przynajmniej mi się to tak kojarzy :P

ESM Beauty pisze...

Pierwszy raz widzę taki kształt :D Ja na razie ratuje się color tattoo i skośnym pędzelkiem :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Fajny produkt. Daje świetny efekt, przynajmniej na Twoich brwiach :) Ja póki co pozostaje wierna cieniom Catrice :)

Część Mnie pisze...

Łał, zaciekawiłaś mnie tym produktem!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.