czwartek, 18 grudnia 2014

Świąteczna paczka od Erisek...


     Paczki od Pań Erisek są już dosyć dobrze znane w blogowym świecie. Szczerze to nie spodziewałam się prezentu w tym roku, bo zwyczajnie raczej nie byłam grzeczna. Jednak wczoraj późnym wieczorem dostałam tajemniczą przesyłkę, której pochodzenia totalnie nie znałam. Tego postu też miało nie być, ale pewien przystojniak, który wyskoczył z przesyłki bardzo nalegał abym zrobiła mi kilka zdjęć no i tak powstał ten wpis...



Oprócz wspaniałych życzeń dostałam to co lubię najbardziej i niee to nie kosmetyki, a przepyszne ciasteczka, ale o nich później, bo teraz zaprezentuje się mój nowy przystojniak w którym już zdążyłam się zakochać.



Czy te oczy nie są kochane?





Są też wcześniej zapowiadane ciasteczka, którym nie mogłam się oprzeć i zjadłam jedno gdy tylko je zobaczyłam. W swoim życiu zjadłam już naprawdę wiele różnych słodyczy, ale ta ciasteczka to mmm...





Udostępnij ten wpis

22 komentarze :

robaszekk pisze...

Piękna paczka :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Mega przystojniak :))

Sara Wiktoria pisze...

wow! super : )

Wdowa Po Stalinie pisze...

jaki super różowy przystojniak :D i ciasteczka, mniam, pierniczki są najlepsze na świecie :)

Część Mnie pisze...

Mniam, uwielbiam ciasteczka!

I am Emilia pisze...

fajna paczka
http://iamemilia.blogspot.com/

żaneta serocka pisze...

wow, przemiły prezent :)

KosmetykoFanki pisze...

Ale fajny stforek :D

Zakręcony Świat Marty pisze...

urocza niespodzianka:)

Alieneczka pisze...

mam i ja ;) cudna paczucha ♡

Anna Niezgódka pisze...

bardzo miła i pyszna niespodzianka :)

*Nataleczka* pisze...

Ale słodki misiak :))))

Ewelina K pisze...

Wspaniały jest ten stworek, no tak mi sie podoba, ze hej:D

Wiska-wiskaa pisze...

Stworek genialny! Gratuluję paczki :)

::MaGic Lov:: pisze...

Słodko! <3

Kasiaaa pisze...

Ciekawy prezent :-)

Magdalena B pisze...

Jaki uroczy :)

Karolina pisze...

Na prawdę fajna i ciekawa paczka :)
Czy te oczy mogą kłamać?

Southgirl pisze...

Pluszuś super :D

Monika Kosmetyka pisze...

Świetna przesyłka:)

CarolineB pisze...

mm.. ciasteczka:) super :)

Basia Smoter pisze...

Piękności :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.