poniedziałek, 22 grudnia 2014

Świątecznie z Partylite...


  Dzisiaj chciałabym pokazać Wam świąteczne ozdoby od Partylite. Powiem szczerze, że uwielbiam ich wyroby. Totalnie wpisują się w mój gust i zdążyło mi się obdarować nimi kilka osób.  Jestem zakochana w ich świeczka, a ostatnio doszły także woski o których postaram się jutro napisać. 



Moją ostatnią miłością jest świeczka Currant Casanova. Sami zobaczcie jak pięknie się prezentuje. Ta czerwona kokardka jest urocza!

Świeczka przepięknie pachnie porzeczkami z domieszka jakiś leśnych owoców. 

Hitem jest dla mnie świąteczny świecznik, który daje niesamowity efekt gdy w pokoju jest zgaszone światło. Wygląda bajecznie i bardzo świątecznie.




Udostępnij ten wpis

9 komentarzy :

Anna_Antonina pisze...

Jak pięknie!

Magdalena pisze...

Przepiękne! Ja zamówiłam od nich kilka prezentów dla bliskich :)

Optymistyczna pisze...

Przepiękny świecznik! :)

Małgorzata Margaretka pisze...

pięknie :) Wesołych Świąt :)

Część Mnie pisze...

Ciekawe zdjęcia.

Kasia Szewczyk pisze...

Jak pięknie ;]

Edzia pisze...

Pięknie i odważnie :D
Przy moim chrześniaku i rocznym psie bałabym się dać jakiekolwiek świeczki na choinkę :D

pozdrawiam
http://edzia-photoamator.blogspot.com/

PUDERNICZKA pisze...

Uwielbiam świece Partylite za cudowne zapachy.

PartyLite pisze...

Świeczki i dekoracje wnętrz naprawdę są godne uwagi, katalog jest ciekawy i inspiruje do kreatywnego myślenia, a w rzeczywistości produkty są po prostu niezastąpione :)
Sprawdź bieżącą ofertę u Konsultanta PartyLite: http://www.partylite-sklep.pierwszejklasy.pl

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.