wtorek, 2 grudnia 2014

Święta na słodko z Chocolissimo...


    Początek grudnia to chyba odpowiedni czas na poszukiwanie świątecznych prezentów. Słodycze lubi chyba większość z nas, dlatego miło byłoby dostać coś słodkiego. Od jakiegoś czasu moim ulubieńcem jeśli chodzi o czekoladowe upominki jest Chocolissimo. Każdy kto chociaż raz spróbował ich słodyczy wie, że są przepyszne.


W bardzo bogatej ofercie znajdziemy przepyszne pralinki, czekoladki, mikołaja z czekolady oraz urocze bałwanki czy renifery. Słodycze Chocolissimo nie tylko ładnie wyglądają, ale i smakują!


Sami zobaczcie jak uroczo wyglądają te czekoladki.

A jeszcze lepiej smakują!

Ale i tak najbardziej zauroczył mnie Mikołaj, bo z niego to dopiero niezły przystojniak!


Jeśli chcecie zobaczyć więcej świątecznych propozycji Chocolissimo odsyłam Was na ich stronę internetową.


Udostępnij ten wpis

16 komentarzy :

Fashionalangelica pisze...

Wyglądają obłdnie! ja dla chłopaka zamawiam tam od dwóch lat i faktycznie to jest smak prawdziwej czekolady!

Anna Niezgódka pisze...

mam chęć od jakiegoś czasu na te czekoladki

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Wyglądają tak ładnie, że aż żal je jeść ;)

I am Emilia pisze...

mikołaj nalepszy

http://iamemilia.blogspot.com/

KosmetykoFanki pisze...

Aż mi się jeść zachciało :)

Keroina pisze...

jestem mega oczarowana wyglądem Twojego bloga!!

KOSMETASIA pisze...

mam na nie mega chęć! :)

Justyna pisze...

Ale extra!

Blogowy Świat pisze...

śliczne te pralinki ;)

Justyna Kowalska pisze...

już kilkukrotnie zamawiałam na tej stronce coś na prezent i faktycznie mega pyszna czekolada tam jest :)

Maddielook pisze...

Smacznie wygląda! Mikołaj najlepszy :D

maddieloook.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Mniami! Jak to uroczo wszystko wygląda!

Część Mnie pisze...

Mniam, mniam!

lokis pisze...

Nigdy ich nie próbowałam ale wyglądają cudownie. Aż żal jeść ;-)

Addicted to makeup! pisze...

ale mam na nie ochote :)

Angela pisze...

O tak!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.