Aragan oil Joanna czyli coś dla włosów


   Jeszcze do niedawna uparcie głosiłam, że moje włosy nie lubią się z olejkiem arganowym. Wielokrotnie próbowałam ich ze sobą zaprzyjaźnić, ale nie skończyło się to dobrze. Seria Joanna argan oil znana była mi głownie z blogów, ale jakoś sama nie byłam do niej przekonana. Kiedy dostałam propozycję przetestowania tych produktów nie spodziewałam się, że aż tak je polubię.


Zacznę od szamponu, który chyba najbardziej przypadł mi do gustu. Jest dosyć rzadki, ale świetnie się pieni, dobrze oczyszcza i wygładza włosy. Nie pamiętam żebym po jakimkolwiek szamponie mogła rozczesać włosy tak łatwo. Niestety nie nadaje się do codziennego mycia, ponieważ delikatnie obciąża włosy.

Dalej odżywka do spłukiwania, która jak dla moich włosów jest zdecydowanie za słaba, więc nie przypadła mi do gustu i używałam jej do mycia włosów.

Totalnym i największym ulubieńcem tej serii jest maska. Bardzo ładnie wygładza i nabłyszcza. Włosy po jej użyciu są miękkie i mniej się puszą. Działa cuda zarówno z szamponem z tej serii jak i totalnie innym. Ja lubię potrzymać ją na włosach 15 minut i wtedy moje włosy wyglądają o wiele lepiej i zdrowiej.

Dwufazowa odżywka przy pierwszym użyciu zrobiła mi małą krzywdę, bo nie doczytałam, że należy użyć ją na włosy mokre. Niestety nałożyłam na już podsuszone i natychmiast obciążyła mi je i nadawały się do mycia. Natomiast gdy spryskałam nią włosy mokre zaraz oi umyciu spisała się świetnie! Bardzo ułatwia rozczesywanie i wygładza włosy.

Z jedwabistym eliksirem już się znaliśmy, bo swego czasu zużyłam dwa opakowania. Bardzo fajnie wygładza i nadaje końcówkom zdrowy wygląd.

  Seria Argan oil z Joanny bardzo przypadła moim włosom do gustu. Natomiast przy przetłuszczających się włosach nie polecałabym używać wszystkim kosmetyków przy jednym myciu, bo faktycznie włosy będą wygładzone i miękkie, ale i obciążone. Na stałe zostaje ze mną szampon, ale i tak nie do mycia codziennie, maska, która idealnie wygładza włosy nawet ze zwykłym ziołowym szamponem po którym nie idzie rozczesać moim włosów oraz eliksir.

Udostępnij ten post