piątek, 23 stycznia 2015

Dłuugie włosy mam!


   Długo włosy marzyły mi się od dawna. Niestety nie jestem dobra w ich zapuszczaniu, bo uwielbiam je farbować, rozjaśniać i tworzyć z nimi co tylko się na, a to niestety nie jest dla nich zbyt dobre. Zanim jednak urosną do takiego stopnia, że będę Z nich zadowolona postanowiłam troszkę sobie pomóc.



Mowa tutaj oczywiście o doczepkach. Moje pochodzą ze sklepu CosmoShop.pl

Wybrałam dla siebie zestaw 150 g o długości 45 cm i powiem szczerze, że to idealna długość jak dla mnie.

Odcień to numer 14 czyli miodowy blond i troszkę różni się od tego co było na stronie, bo jest zcedywoanie cieplejszy i troszkę jakby z różową poświatą. Kolor jest jednak dla mnie bardzo trafiony, bo obecnie mam na głowie ciemny odrost i jaśniejszą resztę włosów.

Doczepki mają klips w odpowiednio dobranym kolorze. Są to włosy naturalne, przyjemne w dotyki. Można je farbować, ale jakoś bałam się kombinować z ich odcieniem. Można je dowolnie stylizować lokówką czy prostownicą, jak i myć. 




Bardzo szybko i łatwo doczepia się je, więc z tym nie ma problemu. Jeśli chcecie mogę zrobić oddzielny post o tym jak je "montuje" na głowie.




Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

Natalia - juicy raspberry pisze...

Fajnie wyglądają te doczepki. Na głowie nie widać, że to nie Twoje naturalne włoski :) Fajny produkt.

Catherine Wolf pisze...

Witam w klubie. Ja wiecznie zapuszczam, potem ścinam zniszczone końce, następnie płaczę, że były już takie długie i znowu czekam jak urosną. Uwielbiam eksperymentować z kolorami więc co jakiś czas muszę im fundować spotkanie z nożyczkami.

Klaudia Jaroszewska pisze...

Chetnie bym zobaczyla jak sie je montuje :)

kate pisze...

Super sprawa! Bardzo mi się podoba Twój post;) Pozdrawiam

oktawia_augusta pisze...

Dają bardzo ładne zlote refleksy (przynajmniej na zdjęciu :)). Gdybym nie wiedziała, nie powiedziałbym, że to doczepki :)

Magdalena pisze...

Nie powiedziałabym, że to doczepki! Przepięknie Ci w dłuższych włosach :)

Kosmetycznie pisze...

Pięknie <3 Strasznie mi się podoba efekt i faktycznie nie rzuca się w oczy, że to doczepki.

Hanulka pisze...

Dokładnie tak też jest w moim przypadku!

Wiktoria pisze...

Kiedyś o tym myślałam, ale u Ciebie nie widać różnicy ( w sensie, że masz doczepiane) więc to jest na + :)
Ładne :)

Angela pisze...

Dzięki :) To kwestia doboru koloru. No i oczywiście długości i wagi włosów, bo sporo dziewczyn decyduje się na takie ogromne zestawy, gdzie głowa staje się trzy razy większa i z daleka widać, że coś jest nie tak :D

Angela pisze...

:)

Veronika (veronique228) pisze...

Pasuje ci taka długość :)

::MaGic Lov:: pisze...

O fajna sprawa :D ja własnie zapuszczam :)
mam nadzieję że w końcu rosną he
Ps. Koszule bym Ci zabrała :D :P

Rincewind99 pisze...

Chętnie zobaczę taki post jak doczepiać włosy :)

Kasia Szewczyk pisze...

Świetnie wyglądasz w tych doczepkach ;]

white praline pisze...

Super to wygląda!

żaneta serocka pisze...

wow, rewelacja! doczepione wyglądają jak Twoje własne!

Anonimowy pisze...

Skąd jest ta koszula?

Klaudia pisze...

Dokładnie! Przepięknie wyglądasz <3

Beata Orlańska pisze...

Pięknie!

feel-sexy pisze...

Wow, efekt bardzo naturalny :)

Panna Mysia pisze...

Dosyć naturalnie wyglądają te doczepki. Kolor mają śliczny a i Twoje naturalne włoski są piękne :)

Izabelka pisze...

Planuję pierdyknąć sobie miodowy blond i już wiem, gdzie kupię doczepy, żeby dodać czuprynie objętości :)

Izabelka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.