niedziela, 4 stycznia 2015

L`biotica Biovax odżywka BB keratyna + jedwab


  Kosmetyki L`biorica Biovax to jeden z moich ulubionych. Polubiłam je głownie za szampony, które kiedyś używałam bardzo często. Jakiś czas temu zdecydowałam się na odżywkę do włosów z keratyną i jedwabiem. Moje włosy uwielbiają te wa składniki, dlatego miałam nadzieję, że szybko się polubią z tym produktem. 



Odżywka zamknięta jest w miękkie, poręcznej tubce. Ma bardzo przyjemny zapach, który nie utrzymuje się długo na włosach. Konsystencja w moim przypadku okazała się tragedią, odżywka jest bardzo płynna, przelewa się miedzy palcami i wpływa z włosów przez to jest bardzo słabo wydajna.


Producent zaleca trzymanie odżywki minutę i od tego też zaczęła. Niestety efektów nie było żadnych. O ile po spłukaniu włosy łatwiej się rozczesywały to nic więcej dobrego nie mogę powiedzieć. Włosy były suche, matowe i totalnie nie chciały się układać nawet przy próbie suszenia na szczotkę. Jako, że mam włosy rozjaśniane wymagające większej pielęgnacji próbowałam trzymać odżywkę dłużej czyli jakieś 30 minut pod foliowym czepkiem, ale efektów również nie było.


Niestety nie polubiłam tej odżywki i szczerze to dawno nie miałam czegoś tak kiepskiego.



Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

Anna_Antonina pisze...

Ja wcale nie lubię kosmetyków tej firmy :/ u mnie nic sie nie sprawdziło mimo wielu prób.

Magdalena pisze...

Ja też mam włosy rozjaśniane i odżywki odstawiłam, a używam tylko masek :) wiec może powinnaś spróbować maski z tej serii.

kosmetyko holiczka pisze...

Już nawet odżywki BB robią? :D

Marzena Makeup & Beauty pisze...

Lubię odżywki tej firmy, ale głównie w sprayu. Tej nie znam i poznawaj nie mam ochoty, skoro taka kiepska.

themakeupdrawers pisze...

No to jestem szczerze zawiedziona... Bo też bardzo lubię kosmetyki tej firmy i miałam zamiar sobie nawet wypróbować odżywki! Może inne rodzaje będą lepsze.. kto wie!

Magdalena Pasek pisze...

Szkoda, że się nie sprawdziła :(

Rarity pisze...

Nie widzialam ze maja takie odżywki, ale tez jak nie działa to mnie nie kusi. Chociaz z drugiej strony kazdy włos jest inny i moze na moich by sie lepiej spisała... Zobaczę jak zuzyje zapasy co z tego bedzie : p

Rincewind99 pisze...

Ja tez bardzo lubię tę markę, ale akurat o serii Keratyna+Jedwab słyszałam niepochlebne opinie od mojej przyjaciółki, która miała szampon i nie była zadowolona z efektów.

Anonimowy pisze...

Ta seria jest tragiczna, bo ani szampon ani maska ani jak widzę odżywka nie działa :/

Isabella pisze...

Szkoda, że odżywka nie służy Ci. Ja znam maski tej firmy i uważam, że są dobre. Ładnie spisywała się też odżywka do rzęs.

becomingbeauty pisze...

szkoda ze taki sie okazal ;<

Marta Wójcik pisze...

Szkoda ze sie nie sprawdzila, u mnie za to swietny efekt dawala zarowno odzywka jak i maska z tej serii:)

Karolina N pisze...

a nie myślisz, że to może tylko ta seria? ja np nie mogłam się doczekać tych odżywek BB odkad zobaczyłam je w internecie i jestem z nich bardzo zadowolona :)

Kosmetycznie pisze...

BB już nawet do włosów?

Madzionka pisze...

Dziwne, że aż tak się sugerujecie tym, że u kogoś się dany kosmetyk nie sprawdził. Każdy ma przecież inne włosy. U mnie odżywki Biovax BB sprawdzają się tak dobrze jak maski, z tym że czas działania to minuta, więc jak dla mnie super, bo gdy nie mam za wiele czasu jest jak znalazł. Miałam Biovax BB naturalne oleje, teraz mam tą z keratyną i jestem mega zadowolona!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.