środa, 28 stycznia 2015

Pomarańczowo mi...


   Jeśli nie macie dosyć moich pomadkowych postów to mam dziś kolejny. Z góry obiecuję, że to ostatni i dam Wam odpocząć. Chciałam pokazać Wam kolejny nabytek z internetowego sklepu BornPrettyStore.



Zdecydowałam się na odcień numer 06 czyli piękny pomarańcz.

Zamknięta w prostym, ale bardzo ładnym opakowaniu. 

Ma bardzo kremową konsystencję dzięki czemu bardzo dobrze rozprowadza się na ustach. Daje bardzo ładne mokre wykończenie. Nie wysusza ust, ale delikatnie podkreśla suche skórki, więc zawsze nakładam pod nią jakiś balsam.

Jest dosyć trwała, bo utrzymuje się do dwóch godzin po czym ściera się od środka. Ma piękny kolor jak sami widzicie, ale nie odpowiada mi jej smak, ponieważ daje lekko metalowy posmak w ustach. 




Udostępnij ten wpis

21 komentarzy :

Magdalena pisze...

Pięknaś Ty!

Hanulka pisze...

Kolor idealny dla Ciebie!

Zakręcony Świat Marty pisze...

Ależ Ci pasuje ten kolor:)

rudy włos pisze...

ale czad, świetny kolor

Iza D pisze...

Boski kolor :)

oktawia_augusta pisze...

Kolor ładnie Ci pasuje. U mnie by się nie sprawdził niestety. Zazdroszczę trochę, bo oprócz nudziaków to niewiele kolorów pomadek mi pasuje :<

Perełki Magdalenki pisze...

Piękny kolor, takiej pomarańczy szukam :)

Milena M pisze...

Piękny kolor, pasuje Ci :)

karminowe.usta pisze...

Do twarzy Ci w neonowej pomarańczy:)

Kosmetycznie pisze...

Pasuje Ci takie kolor! skąd masz tą bluzę?

Kat Laira pisze...

Usta to masz jak z tej okładki! Piekne

Michalina Mielnicka pisze...

Też rozmyślałam o jej zamówieniu, teraz już wiem - jest boska!

Sara Wiktoria pisze...

właśnie takiego koloru szukam!

KosmetykoFanki pisze...

Nigdy nie będę miała dosyć twoich pomadkowych postów ! :) Piękny żywy kolorek :)

Kasia Szewczyk pisze...

Kolor boski ;]

GoodForYouDP pisze...

Masz tak piękne usta, że chyba każda pomadka by na nich wyglądała cudnie;D

IdźQa Somerhalder pisze...

Piękny makijaż, i ten kolor ust <3 Cudowny !

Magdalen pisze...

Strasznie pasuję Ci takie szalone kolorki na ustach :)

Część Mnie pisze...

Masz śliczne usta!

Angela pisze...

Dziękuję :)

Tamit24 pisze...

prezentuje się naprawdę przepięknie!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.