Pomysł na prezent czyli Kwiatowy ogród...


    O słodkim pomyśle na prezent pisałam już wiele razy chociażby tu, tu lub tutaj. Słodycze są idealne na każdą okazję. Zwłaszcza jeżeli traficie na takiego łasucha jak ja. Dzień babci i dziadka zbliża się wielkimi krokami, więc tym razem pokażę Wam inny pomysł na prezent. Internetowa kwiaciarnia Kwiatowy ogród to bardzo nowiutkie miejsce w sieci, które warto odwiedzić jeśli szukacie prezentu. Troszkę obawiałam się jak kwiatek do mnie dotrze i czy przeżyje. Muszę bardzo pochwalić kwiaciarnię, bo wszystko było solidnie zapakowane. 


Niesamowicie podoba mi się to jak wygląda kwiatek, bo jest to niby zwykły ozdobiony sznurkiem szklany wazonik, ale właśnie to lubię! Nie ma przesadnych, pstrokatych ozdób. 


Możecie zamówić bukiet na wyznaczony dzień.


 
Te różowe hiacynty dostępne są tutaj.


Więcej bukietów na wszelkie okazje możecie zobaczyć i zamówić na stronie Kwiatowy bukiet. Sama zdążyłam zakochać się w różanym pudełku.

Udostępnij ten post