sobota, 7 lutego 2015

Au naturel od Sleek czyli paleta codzienna...


   Tym razem przedstawię Wam paletkę cieni, której używam od kilku miesięcy i nie wyobrażam sobie makijażu oczy bez niej. Wszystkie inne cienie poszły w odstawkę gdy pojawiła się Au naturel od Sleek. Nie w głowie mi już kolorowe makijaże oczu. Totalnie nie czuje już tej radości z malowania się niebieskościami czy też różami tak jak było jeszcze rok temu. 


Opakowanie typowe dla firmy Sleek, mnie osobiści bardzo się podoba. Niektóre cienie delikatnie się osypują, ale mnie totalnie to nie przeszkadza. Zazwyczaj nakładam je na białą kredkę z Essence. Bardzo dobrze rozcierają się na powiece, dobrze łączą ze sobą, ale także innymi cieniami. Nie mam zarzutu do trwałości, bo bez problemu zostają na miejscu od rana do wieczora. 

Jestem na tak jeśli chodzi o Au naturel od Sleek. Od kiedy do mnie trafiła nie rozstaje się z nią nawet kiedy totalnie nie mam ochoty na makijaż oka. Sprawdza się idealnie zarówno do makijażu dziennego jak i wieczorowego. paletka dostępna na stronie SleekShop.pl

Udostępnij ten wpis

23 komentarze :

rudy włos pisze...

piękne kolory i ta pigmentacja

Maddielook pisze...

Kusi mnie ta paletka! Wygląda rewelacyjnie :)

maddieloook.blogspot.com

KosmetykoFanki pisze...

Piękne kolorki, szukam właśnie czegoś takiego :)

Alieneczka pisze...

Miałam i lubiłam... choć w sumie to 2 cienie tylko używałam...

Natallie pisze...

Calkiem ciekawie wygląda. ;)

Kamila pisze...

Mam ją, ale rzadko używam :)

Urszulkka pisze...

Mam dwie inne palety cieni ze Sleeka, i niestety bardzo rzadko po nie sięgam. Choć kolory i pigmentacja zachwycają, to nie jestem w stanie znieść tego jak bardzo się osypują, w szczególności te ciemniejsze kolory.

hellourszulkka.blogspot.com

KINGA M pisze...

Ten kosmetyk chyba ma już każdy. Ja tez mam go w zbiorach i sama nie wiem czemu jeszcze nie ujrzała światła dziennego recenzja o nim.

Science Woman pisze...

w mojej palecie pigmentacja jasnych odcieni nie jest tak wspaniała:/ale i tak lubię tę paletę

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Piękne kolory :)

Sylwia testuje i radzi pisze...

Przepiękne kolory :)

Michalina Mielnicka pisze...

Bardzo mi się podoba ta paletka. Są to kolory idealne dla mnie - neutralne, mocno stonowane. Super gadżet!

kara karolina pisze...

piękne kolory i genialna pigmentacja :)

Kasia Szewczyk pisze...

Nie używałam :)

Modna Dziewczyna pisze...

PIękne kolory!

Magdalena pisze...

Ja miałam ją kiedyś, ale zamieniłam na oh so special.

Hanulka pisze...

Ja już jedną zużyłam i teraz zamówiłam sobie drugą. Dla mnie ideał, przynajmniej dla osoby która maluje się od czasu do czasu :)

Kosmetycznie pisze...

Bardzo ładne kolorki. Ja mam dwie paletki Sleek i faktycznie się osypują, ale jak się nakłada je palcem lub tą gąbeczką to nie. Czym robisz zdjęcia?

robaszekk pisze...

Uwielbiam tę paletkę, chociaż ja trafiłam na jakąś felerną, bo pewnego dnia bez powodu zupełnie odpadła mi ta część z lusterkiem.

Southgirl pisze...

Bardzo lubie ta paletke, zdecydowany hicior Sleeka :)

KamiluŚkaa pisze...

Miałam ją kiedyś, ale sprzedałam gdyż praktycznie wcale nie malowałam się cieniami, teraz trochę żałuję :)

Część Mnie pisze...

Te cienie są świetne, jak i cała paletka!

KarolinaSnowarska pisze...

Mam tą paletkę i całkiem fajnie się spisują te cienie a kolory ma bardzo fajne:)

Pozdrawiam
Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
PS: Obserwuję i liczę na rewanż

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.