CeceMed maska do włosów suchych i zniszczonych z jedwabiem


   Produkty do włosów to coś co zużywam szybko, dlatego często  testuje nowości. Markę CeceMed znam z widzenia, bo pojawiała się na blogach czy sklepach internetowych. Na początek wybrałam maskę z jedwabiem do włosów suchych i zniszczonych. Jej cena to coś około 23-27 złotych. 



Pierwsze co bardzo mi się nie spodobało w tej masce to bardzo płynna konsystencja przez co przy aplikacji połowa produktu przeciekała pomiędzy palcami. Przez to maska jet bardzo słabo wydajna.



Nakładałam ją na włosy tak jak zaleca producent na dosłownie kilka minut. Włosy dobrze się rozczesywały, były gładkie, ale po wyschnięciu strasznie oklapnięte. Maska owszem dawała efekt nawilżenia, ale wydaje mi się, że tylko chwilowe. Bardzo nie podobał mi się efekt nawet po wysuszeniu włosów na szczotkę, bo najzwyczajniej nie miały objętości, owszem były sypkie, ale strasznie oklapnięte.


Ostatnio nie mam szczęścia do masek do włosów, bo coraz częściej trafiam na totalne buble.

Udostępnij ten post