Coverderm fiksujący puder sypki...


   Bardzo lubię pudry sypkie i to właśnie po nie sięgam częściej. Jakiś czas temu w przesyłce ze sklepu internetowego BeautySin otrzymałam puder utrwalający makijaż firmy Coverderm. Nigdy wcześniej nie słyszałam o kosmetykach tej marki, więc nie wiedziałam czego się spodziewać. 

Puder zamknięty jest w bardzo solidny, zakręcanym słoiczku przypominającym krem do twarzy. Jest dobrze zmielony, po nałożeniu na twarz nie bieli jej i staje się zupełnie transparentny. Natychmiastowo scala makijaż, bardzo podoba mi się efekt jaki daje.


Nie podkreśla nierówności na twarzy, a wręcz mam wrażenie, że je wygładza. Bardzo dobrze utrwala makijaż na wiele godzin. Na mojej mieszanej cerze matuje całkiem dobrze na jakiś sześć-siedem godzin po czym buzia zaczyna się bardzo delikatnie świecić. 

Początkowo bałam się talku w składzie, ale puder absolutnie mnie nie zapchał. jest niewyczulany na twarzy podczas noszenie.

Jestem bardzo zadowolona z tego pudru i ostatnio zastąpił mojego faworyta z Paese. Jest dosyć drogi, ale niesamowicie wydajny. Używam go od kilku tygodni, a mam wrażenie, że wcale go nie ubywa. Dostępny tutaj.


Udostępnij ten post