czwartek, 19 lutego 2015

Czuję mięte...czyli nowa odsłona Realash


  Każda wizyta kuriera to ogromna przyjemność dla mnie. Jeszcze bardziej cieszę się gdy odwiedza mnie pan z paczką, której się nie spodziewałam. Raczej nie pokazują Wam tu przesyłek, ale kiedy dostaje się taj śliczny prezent to chyba można się pochwalić... Wczoraj kurier wręczył mi paczkę, której się nie spodziewałam. Jak się okazało gdybym sprawdzała regularnie maila wiedziałabym, że coś dostanę. Coś? Dokładnie mowa tu o nowej, miętowej odsłonie odżywki do rzęs Realash.


Po rozpakowaniu pudełka ujrzałam przepięknie zapakowane pudełeczku z odżywką. Nie mogę nie wspomnieć o tym jak estetycznie to wszystko wyglądało. Jednak o wiele przyjemniej jest kiedy firma zadba nawet o najmniejsze detale. Wszystko było starannie zapakowane.




Teraz nie pozostaje mi nic innego niż zacząć kurację z Realash. Mam nadzieję, że uda mi się wyhodować długie, a przede wszystkim geste i zdrowe rzęsy.


Udostępnij ten wpis

23 komentarze :

Modna Dziewczyna pisze...

Miętowlove <3 Przepięknie się odżywka prezentuje. Trzymam kciuki za Twoje rzęsy!

Magdalena pisze...

Jaka piękna przesyłka! Widać, że firma dba o estetykę :) Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi :) Ja właśnie używam Bodetko Lash, ale jakos marne efekty :/

Angela pisze...

Mi Bodetko strasznie podrażniło oczy i nie mogłam jej używać...ale moja mama przejęła ją do brwi i jest zadowolona :)

swiaturody pisze...

Miłych testów w takim razie ;)

Magdalen pisze...

Jestem ciekawa efektów kuracji, mają śliczne opakowanie.

justekmakemesmile pisze...

Czekamy na opinię;)

Anna Łada pisze...

faktycznie pięknie zapakowane w miętowych kolorach. czekam na Twoje wrażenia po użyciu

KOSMETASIA pisze...

uroczo :)

żaneta serocka pisze...

jestem ciekawa efektów, życzę pięknych rzęs.

Anonimowy pisze...

Miętowy kolor idealny na wiosnę! Jestem ciekawa efektów.

esPe pisze...

Wiosenna wersja :)

Maddielook pisze...

Ślicznie wygląda ta przesyłka, tak wiosennie :D Jestem ciekawa efektów odżywki!

maddieloook.blogspot.com

Kiki Kosmetyki pisze...

Pięknie zapakowana paczuszka :) Przyjemnego testowania :)

KosmetykoFanki pisze...

Czekam na efekty :)

Kosmetycznie pisze...

Się postarali :) Miłego testowania i koniecznie pokaż efekty!

Hanulka pisze...

Wiosenne wydanie. Mam nadzieję, że się sprawdzi i pokażesz efekty.

kate pisze...

Rzeczywiście opakowanie piękne:)

Zakręcona pisze...

Śliczna ;) Czekam na recenzję ;)

Justyna pisze...

Jak cudnie zapakowane :-)

Magda Gontarz pisze...

uwielbiam tak ładnie zapakowane paczki!
Każdy szczegół jest w nich przemyślany...

Klaudia Jaroszewska pisze...

ślicznie zapakowane, sztuka :)

Część Mnie pisze...

Pięknie zapakowany i udekorowany produkt!

Amanda pisze...

miętowa hmm ciekawe jak oko na nią reaguje ;) pozdrawiam ;*

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.