sobota, 21 lutego 2015

Haul kosmetyczny...


  Powróciły mi chęci do kupowania nowych kosmetyków, a raczej uporałam się z zapasami i mogę na bieżąco dokupować to czego mi brakuje.Wiem, że nie kilka dni temu pokazywałam Wam nowości, ale jakoś wolę systematycznie pokazywać Wam moje zakupy niż później robić gigantyczne posty.




Moim najnowszym nabytkiem jest Big Style czyli wałki do włosów Remington. Jak tylko potestuję to dam Wam znać jak się sprawdza.

Kuracja do włosów oil care z Isany kusiła mnie od dawna i chyba większości jest dobrze znana. Kosztowała około 5 złotych.


Kolejnym zakupem jest zalotka firmy Elite.


Podczas wyboru zalotki dałam się namówić na maskarę Miss sporty Studio Lash.



Mój ulubiony korektor z Eveline był w promocji, więc również się skusiłam.


Otrzymałam także paczkę ze sklepu Powerlook.pl a w niej Essie good to go, pędzel Hakuro oraz próbka kremu Yaskine.

Doszła do mnie również paczka ze sklepu BornPrettyStore, a w niej trzy szminki w płynie oraz pędzelek.









Udostępnij ten wpis

31 komentarzy :

Kasia Szewczyk pisze...

Na korektor z eveline także muszę się skusić ;]

Darin pisze...

Essie GTG kusi mnie by wypróbować, go w końcu, ale zawsze coś mi wpadnie zamiast niego. ;)
Jestem ciekawa tych szminek jak na usteczkach wyglądają.

Zakręcony Świat Marty pisze...

Powiem Ci,że szalenie mnie zaciekawiły te szminki:))))

themissydi pisze...

Ostatnio szukałam fajnego korektora pod oczy :) Być może skuszę się na ten z Eveline :)

Adziaem pisze...

ciekawi mnie ten korektor :)

Nejvii Bloguje pisze...

Ja chyba już pozostanę wierna Seche Vite.. Essie jakoś mnie nie kusi. Za to bardzo kuszą mnie pędzelki - raczej Zoeva niż Hakuro, ale bardzo mocno mi się wydaje, że ten model, który pokazałaś mam i super się sprawdza :)

robaszekk pisze...

Jestem bardzo ciekawa wałków do włosów :)

Zakręcona pisze...

Ciekawe są te szminki z BPS :)

Science Woman pisze...

muszę w końcu skusić na korektor Eveline i studio lash z miss sporty:)

limonade_alice pisze...

Jak się sprawdza ten top z essie? ;)

Natala Czarnula pisze...

bez zalotki nie wyobrażam sobie makijażu:)

Inga B. pisze...

Też niedawno kupiłam swoją pierwszą zalotkę ;) zaciekawił mnie ten pędzelek z hakuro :)

Sylwia testuje i radzi pisze...

Ładne zakupy :)

Karolina W pisze...

Korektor mnie ciekawi;)

Maddielook pisze...

Jaki to pędzel z Hakuro? :)

maddieloook.blogspot.com

Magdalen pisze...

Fajne nowości, chyba muszę wypróbować ten korektor z Eveline :)

Justyna pisze...

Te szminki ciekawie się prezentują! :-)

*Nataleczka* pisze...

Szminki najciekawsze/

Pozytywna28 pisze...

Muszę zakupić ten tusz, bo juz tyle dobrego było o nim powiedziane w sieci :D

Angela pisze...

H67 :)

Angela pisze...

Polecam, jest świetny!

Angela pisze...

Niebawem pokażę je z bliska :)

Angela pisze...

Użyłam go zaledwie dwa razy, ale widzę różnicę miedzy nałozeniem go, a nie. Paznokcie są ładnie nabłyszczone, takie gładkie i nie odpryskują mi tak szybko.

Magdalena pisze...

Zalotkę mam i uwielbiam!

Modna Dziewczyna pisze...

Dokładnie <3 czekam na post o nich

Kosmetycznie pisze...

O Remington <3

Klaudia Jaroszewska pisze...

przez chwilę myślałam, że na pierwszym zdjęciu jest tusz z Oriflame, wygląda niemal identycznie :) ale jednak nie ;) podoba mi się ten jasny pędzel :)

dominiicaa pisze...

ciekawa jestem tych pomadek :)

Angela pisze...

Mam tamten z oriflame i są identyczne z opakowania. Niestety szczoteczki są różne i szczerze to Miss sporty mnie lekko rozczarował, ale zobaczymy jak będzie póżniej :)

Angela pisze...

:)

Beata Orlańska pisze...

Ja również :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.