czwartek, 5 lutego 2015

Kolorowe kredki w pudełeczku noszę...


  W jednym z MeMeboxów, który pokazywałam Wam na blogu były kredki firmy Beauty Peaple. Dostałam o nie kilka pytań, dlatego chciałabym pokazać Wam je z bliska. Z tego co wyczytałam jest to Koreańska firma, a kredki pochodzą z zimowej edycji specjalnej. 



W bardzo ładnym metalowym pudełku znajduje się pięć kredek.

Są to zdecydowanie moje kolory.

Kredki mają kremową, bardzo przyjemną konsystencje dzięki czemu doskonale rozprowadzają się na powiece. Ich dużym plusem jest dobra pigmentacja. Po kilku sekundach zastygają i są nie do zdarcia. Nie ma mowy o poprawkach, więc trzeba nauczyć się z nimi pracować, ale jak już dojdziemy do wprawy to makijaż oka będzie utrzymywał się przez cały dzień. Bardzo ciekawy jest efekt jaki możemy nimi uzyskać, bo podczas ich rozcierania błyszczące drobinki stają się coraz bardziej widoczne.

Tak trzymają się kredki na skórze gdy próbuję zmyć je płynem do demakijażu.

Tak jak nie przepadałam za kredkami dzięki nim przekonałam się i coraz częściej po nie sięgam.

Udostępnij ten wpis

22 komentarze :

KosmetykoFanki pisze...

Piękne kredeczki, lubię takie kolorki :)

Modna Dziewczyna pisze...

Zamówiłam je sobie na ebayu, ale kase zabrało, a kredek tydzień i nie ma :/

Magdalena pisze...

Piękne kolory! ja polecam kredki Avonu, są mega!

Angela pisze...

Spokojnie, ja na zamówienia z Ebaya czekam zawsze koło miesiąca, więc mam nadzieję, że Twoje kredki też dojdą :)

Anna / Kosmetykoholizm pisze...

Muszę przyznać, że bardzo mi się podobają :)

Angela pisze...

Wiele słyszałam o Avonowskich kredkach, ale jeszcze nie miałam :)

Alicja pisze...

Bardzo ładne te kredeczki ;) Kusisz !

Hanulka pisze...

Bardzo ładne kolory. Zwłaszcza ten czarny i brązowy <3

Kosmetycznie pisze...

Piękne są! I to opakowanie jakie urocze :D

Tested Cosmetics pisze...

Ale piękne kolory ;O zwłaszcza te dwa złote!

kate pisze...

Fajne te kredki. Ciekawe kolorki:)

Milena M pisze...

Super kredki i super opakowanie :)

Urszulkka pisze...

Jestem pod wrażeniem tego jak się trzymają nawet po zastosowaniu płynu do demakijażu :) kolory też bardzo ładne :) gdzie mozna je dostać ?

hellourszulkka.blogspot.com

Natalia - juicy raspberry pisze...

Bardzo fajne kredki, i te kolory ;)

Paznokciowe Lovee. pisze...

urocze opakowanie, a kredki bardzo mi w.. " kolorki" ;) Piekne zdjęcia!

Veronika (veronique228) pisze...

Ładne delikatne kolory :)

Optymistyczna pisze...

Kredki mają piękne kolorki! Myślę, że u mnie sprawdziłyby się głównie na dolnej powiece, dodałyby uroku i wyrazistości całemu makijażowi.

Alieneczka pisze...

Fajne opakowanie ;) ale i kredki w ładnych kolorach

Magdalen pisze...

Jakie one ładne, kolory przypadły by mi do gustu :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

fajne i mają bardzo ładne kolory. chciałabym zobaczyć jakiś makijaż z ich użyciem ;)

Rincewind99 pisze...

Jeżeli sa tak trwałe i napigmentowane, to bardzo chciałabym je przetestować. Tylko gdzie ja je znajdę?

Photocot pisze...

Jakie fantastyczne! Nie dość, że samo pudełeczko wpada w oczy to i kolory kredek również uderzają w moje gusta! <3
Gdzie można je dostać?? bo szukam i znaleźć nie mogę :(

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.