piątek, 13 lutego 2015

Nowości kosmetyczne...


 Dzisiaj mam dla Was kilka nowości kosmetycznych, które pojawiły się u mnie w tym tygodniu. Nie będzie tego wiele, ale coś tam jednak udało mi się nazbiera.


Kiedy już zdecydowałam się na róż Nyx w kolorze taupe, który każdy wykorzystuje do konturowania okazało się, że w moim Douglasie go nie ma, nie było i nikt o nim nawet nie słyszała. Potrzebowałam czegoś w chłodnym odcieniu, dlatego zdecydowałam się kupić puder do konturowania z KOBO.


Dałam się namówić i skusiłam się także na bazę pod tusz z Essence.

Ostatnio coraz częściej prostuję i kręcę włosy, dlatego poszukiwałam jakiejś termoochronny i wyczytałam, że produkt firmy Marion dobrze się sprawują, więc zakupiłam mgiełkę oraz serum.


Nastawiłam się także na olejowanie włosów, więc wybrałam na początek olejek Amla gold

oraz olejek czosnkowy z firmy Vatika.

Z tej firmy ma także kaktusową maskę do włosów.


Udało mi się dostać do testowania kosmetyków BingoSpa dzięki czemu mogła wybrać sobie kilka produktów. Zdecydowałam się na cynamonowe masło shea z jedwabiem.


Maskę do twarzy z kompleksem algowym.


Maskę z ekstraktem z drożdży piwnych i kolagenem.

oraz maskę cynkową.

Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

Natalia - juicy raspberry pisze...

Puder do konturowania KOBO kusi mnie, więc czekam na Twoją recenzję :)

KamiluŚkaa pisze...

Jestem ciekawa jak sprawdzi się u ciebie Amla :)

Rudaaa12 pisze...

cuda wianki ;D

Maj Lena pisze...

ciekawe nowości :)

*Nataleczka* pisze...

Świetne nowości zwłaszcza vatika.

Zakręcona pisze...

Polecam olejowanie! Daje cudowne efekty :) Ten olej jest całkiem okej :))

Klaudia Jaroszewska pisze...

kiedy przeczytałam, że będzie mało, a zobaczyłam, jak dużo jest, to się zdziwiłam :) mojej mamie przydałyby się te termoochronne kosmetyki do włosów :)

asiablog.pl pisze...

ooo to ja będę miała Bingo Spa pewnie w przyszłym tygodniu :P bo zaraz po Tobie jestem w alfabecie :P (chociaż paczka szla na nazwisko na G - wszystkie przesyłki wysyłam do teściow bo do nas żaden kurier/listonosz się nie dostanie).

Ostatnio miałam tak samo jak Ty z Nyx, ale szukałam konturówki.

Kusi mnie ten bronzer. Ale jak widziałaś dziś dostałam nowy :P (jednak jest z drobinkami i chyba poczeka na lato) ;) Buźka!

Marzena Makeup & Beauty pisze...

Ciekawe jak sprawdzi się puder z Kobo :) Tych nowości to sporo masz :)

żaneta serocka pisze...

Bardzo lubię tą mgiełkę do termoochrony z marion, mam nadzieję, że u Ciebie tez dobrze się sprawdzi.

kate pisze...

Miłych testów:)

Modna Dziewczyna pisze...

Same dobroci! pokaż ten puder z KOBO z bliska :)

Magdalena pisze...

mm Bingospa <3

Kosmetycznie pisze...

Kobo i Bingo spa mnie zaciekawiło :)

Hanulka pisze...

Bingospa totalnie nie znam :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.