niedziela, 1 lutego 2015

Nowości kosmetyczne...czyli Batiste, Eveline, Biovax i wiele innych...




   Tym razem pora na obiecany post z nowościami.Nie będzie tego dużo, ale mam nadzieję, że sie Wam spodoba. Z tego co wiem lubicie takie wpisy, więc zapraszam...


Drożdżowa maseczka do włosów z firmy Apteczka Babci Agafii chodziła za mną już jakiś czas. Nareszcie ją zamówiłam i sprawdzę czy jest tak dobra jak ją zachwalają. 
Ze sklepu internetowe E-glamour mam tusz Bourjois którego nigdy nie widziałam, wiec też chętnie sprawdzę co to to za maskara.

Z firmy Diadem w ramach akcji 2H o której pisałam wczoraj zdecydowałam się na podkład Long Lasting oraz puder brązujący.


Nowości Rossmann również się u mnie pojawiły, a w nich  Intensywnie regenerująca maseczka do włosów z Biovax.

Balsam prostujący włosy Nivea straight&gloss.

Pojawił się u mnie także mój pierwszy Batiste, który już zdążył mnie oczarować. Od marca Batiste pojawi się także w drogerii Rossmann.


Coś dla twarzy, a dokładnie to tonik Rival de Loop.

Oraz żel micelarny z firmy AA.


Totalna nowość dla mnie to odżywka nadająca kolor z Eveline w odcieniu nude.

Mam też nowy tusz z Eveline czyli Fiberblast X-treme
.
Jeśli jesteśmy jeszcze przy nowościach to dostałam do przetestowania krem na noc oraz balsam do ust z firmy Medipharma cosmetics.


Udostępnij ten wpis

23 komentarze :

Anna Niezgódka pisze...

bardzo fajne nowości, miłego używania :)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Ciekawi mnie tonik Rival de Loop, miałam już od nich jeden i bardzo lubię do niego wracać :)

Melania W pisze...

Najbardziej zainteresował mnie krem na noc :)

Milena M pisze...

Mam maskę Biowax, ładnie pachnie.

limonade_alice pisze...

ciekawią mnie kosmetyki z Eveline! Jaką ładna butelkę ma ten batiste :D Super wiedzieć, e będą w Rossmannie !

Rudaaa12 pisze...

uwielbiam takie wpisy:D fajne nowości

themakeupdrawers pisze...

Ooo Batiste w Rossmannie, super :) Chociaż mam jeszcze jedno opakowanie w zapasie a nie używam ich za często, ale i tak dobrze, że będą bo R. mam pod samym domem ;D A tą maskarę też widzę pierwszy raz! Opakowanie przesłodkie, daj znać jak się sprawuje :)

kosmetyko holiczka pisze...

Jaki sklad ma ten tonik RdL? :)

Angela pisze...

AQUA, GLYCERIN, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, DECYL GLUCOSIDE, PANTHENOL, PHENOXYETHANOL, PARFUM, DISODIUM EDTA, ETHYLHEXYLGLYCERIN, BISABOLOL, CALCIUM PCA, PANTOLACTONE, CITRIC ACID, ZINGIBER OFFICINALE ROOT EXTRACT.

Część Mnie pisze...

Maskę do włosów mam i lubię, jednak zapach czasami mnie przytłacza :)

kosmetyko holiczka pisze...

Wielkie dzięki :)

Agata Kądziołka pisze...

Biovaxa moje włosy wielbią :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Super, że batiste będą w Rossmannie to w końcu skuszę się aby przetestować :)
Fajne to nowości u Ciebie, maskara Bourjois ma fajne opakowanie, daj znać jak się sprawdza :D

Darin pisze...

Fajne nowości. Ciekawi mnie ten tusz bourjois - jaką ma szczoteczkę ?

oktawia_augusta pisze...

Też zamówiłam sobie tą maskę Babuszki Agafii. Czekam na nią z niecierpliwością :)

Emilia Ciechańska pisze...

Świetne nowości :)

Veronika (veronique228) pisze...

Jestem ciekawa tuszów :)

*Nataleczka* pisze...

Też mam ten podkład od Diadem :)

Anya pisze...

tonik z RdL mnie ciekawi :)

kate pisze...

Ciekawe produkty:)

Kosmetycznie pisze...

Same dobroci tu widzę :)

Maddielook pisze...

Świetne nowości! Fajnie, że Batiste będzie też w Rossmannie :)

maddieloook.blogspot.com

Ania Malutka pisze...

Ale dużo tych nowości! U mnie ostatnio tylko jedna, ale za to naprawdę dobra http://kosmetykiorientu.pl/maski-do-wlosow/30-receptury-babuszki-agafii-maska-drozdzowa-pobudzajaca-wzrost-wlosow.html. Zawdzięczam jej prawdziwy wysyp baby hair, więc jestem zadowolona, bo przez ostatni rok miałam wrażenie, że włosy mi nic a nic nie rosną. A tu proszę, maska drożdżowa przyniosła takie efekty. Chyba w ogóle przekonam się do takich kosmetyków – moja mama jak była w moim wieku to też się drożdżami ratowała. Jak zobaczyła, że mi włosy zaczęły rosnąć i zrobiły się lśniące, zaraz się domyśliła, że drożdże miały w tym swój udział ;)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.