środa, 11 lutego 2015

Pharmatheiss krem na noc


  Od kilku tygodni testuję sobie krem na noc Olivenol firmy Pharmatheiss. Jest to krem regenerujący nie posiadający w swoim składzie sylikonów, parabenów ani parafiny. Zimą moja cera ma dosyć duży problem z przesuszaniem się i ciężko jest mi ją dobrze nawilżyć żeby przypadkiem jej nie zapchać. 



Krem ma przyjemny zapach, który przez dłuższy czas utrzymuje się na skórze. Ma przyjemną konsystencje dzięki czemu dobrze się rozprowadza, szybko wchłania pozostawiając na skórze miłe efekt nawilżenia. 

Kiedy nałożę ten krem wieczorem rano buzia jest odpowiednio nawilżona, gładka i nie mam problemów z suchymi skórkami.

Jestem bardzo zadowolona z tego kremu. Dawno nie miałam tak przyjemnego i dobrze nawilżającego produktu na noc. Nie zapycha, bardzo dobrze i długotrwale nawilża skórę, ale nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.

Udostępnij ten wpis

9 komentarzy :

KosmetykoFanki pisze...

Z chęcią wypróbuje potrzebuje czegoś nawilżającego:)

Modna Dziewczyna pisze...

Nie znam te firmy :)

Magdalena pisze...

Fajnie, że sę u Ciebie sprawdza :)

*Nataleczka* pisze...

Znam i bardzo lubię ich kosmetyki.

Kasia Szewczyk pisze...

Nie używałam ;]

Część Mnie pisze...

Ja również uwielbiam nawilżanie twarzy, szczególnie podczas nocy :)

Hanulka pisze...

Totalnie nie znma tej firmy, ale popatrze co tam mają bo szukam dobrego kremu na noc i na dzień zresztą też :)

Kosmetycznie pisze...

Lubię mocno nawilżające kremy na noc :)

kate pisze...

Super,że jesteś zadowolona:)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.