Przez żołądek do serca...czyli walentynkowa czekolada ChocoPlay


  Nie wiem czy ktoś z Was już zauważył, ale od czterech dni staram się pisać codziennie. Postanowiłam, że luty totalnie poświecę blogowaniu i mam nadzieję, że to mi się uda, także trzymajcie kciuki! 

Jako, że walentynki mamy już bardzo blisko, a mówią, że przez żołądek do serca to...To mam dla Was bardzo słodki i wydaje mi się, że ciekawy pomysł na walentynkowy prezent. 

Na stronie internetowej Chocoplay to Wy sami możecie stworzyć czekoladę dla bliskiej Wam osoby krok po kroku. Zaczynając od kształtu, smaku czekolady kończąc na dodatkach i opakowaniu.

Dla mnie tworzenia słodkiego serduszka była świetną zabawą!

Moje serduszko to  połączenie czekolady deserowej z mleczną.

Jako dodatki wybrałam wszystko to co bliskie memu sercu czyli kokos, orzechy włoskie, migdały, kawa oraz żelki w kształcie serc.


Czekolada zamknięta jest w drewnianej skrzyneczce.

Serduszko wygląda uroczo i naprawdę nie spodziewałam się, że wyjdzie aż tak pięknie!

Jeśli mielibyście ochotę stworzyć swoją niepowtarzalną walentynkową czekoladę dla bliskiej Wam osoby odsyłam na stronę ChocoPlay.

Udostępnij ten post