poniedziałek, 16 lutego 2015

Remington PRO-lon bo prostownica to nie tylko proste włosy...


  O mojej miłości to prostownicy Remington wspominałam w oddzielnym poście jak i ulubieńcach tutaj. Kilka dni temu dostałam wiadomość od jednej z Was z pytaniem czy gdyby miała wybrać prostownicą, a lokówkę na co zdecydowałabym się i dlaczego. Niby trudy temat dla tak niezdecydowanej osoby jak ja, bo ze mną bywa różnie i rano chce mieć proste włosy, a wieczorem marzą mi się loki. Mam na tyle szczęście, że posiadam i lokówkę i prostownicę.


Jednak jeśli miałabym do wyboru albo to albo to zdecydowałabym się na prostownice, ale mówię tu o takim modelu jak Remington PRO-lon. Jest cienka dzięki czemu dokładnie prostuje włosy, ale można nią również je pokręcić. Miałam kiedyś grubą prostownicę i loki były niemożliwe. Moje włosy obecnie nie są długie nie są też wybitnie krótkie, więc loki i tak lekko je skracają, ale prostownicą mogę uzyskać taki efekt:


Wiadomo, że im włosy będę dłuższe tym kręcone za pomocą prostownicy będą wyglądały inaczej i będzie można zrobić lekkie fale co u mnie jest jeszcze niemożliwe, bo wtedy włosy bardzo się skracają i nie wygląda to tak jakbym tego chciała. Jednak dobierając cieńsze nawet na włosach mojej długości wychodzą całkiem ładne loki.
Udostępnij ten wpis

17 komentarzy :

Modna Dziewczyna pisze...

Alez mi sie ta prostownica podoba! Ja mam taką grubą właśnie i nią ani się dobrze nie prostuje, ani nie da się pokrecić. Masz grzywkę?! Jak słodko wyglądasz

Magdalena pisze...

Uroczy Ci z grzywką! Fakt prostownica ma wiecej zastosować, bo lokówkę włosów to sie raczej nie wyprostuje :)

Hanulka pisze...

Bardzo Ci pasują takie loki!

Kosmetycznie pisze...

Ale kusisz tą prostownicą <3 Pasuje Ci grzywka :)

Angela pisze...

Aaa mam :) Dzięki

Patt pisze...

Moja ukochana prostownica i mój ulubiony produkt ochronny do włosów :)

Anonimowy pisze...

Prześliczne loki!

themissydi pisze...

Przydałaby mi się prostownica 2w1 :) Mam niby i to i to w domu, ale prostownica jest gruba, stara i do niczego się już nie nadaję :(

Magdalena B pisze...

Bardzo fajny efekt. Mam podobną prostownicę ale loków jeszcze nie próbowałam nią robić.

Justyna pisze...

Jakie urocze loczki! :-)

Natalia Górniak pisze...

Szczerze nie przepadam za prostownicami. Używam je tylko wtedy, kiedy chcę sobie zrobić loki :)

loveanimalsi.blogspot.com

*Nataleczka* pisze...

No ja miałam swego czasu prostownicę Remingtona, ale rozwaliła mi się i żałuję...

Klaudia Jaroszewska pisze...

jeszcze rok temu mialam taką grzywkę ;) a loków prostownicą nie umiem robić, w sumie lokówką też nie ^^

Maj Lena pisze...

piękne loki!

Southgirl pisze...

Cudne loki! ♥ U mnie zadne nie wychodza tak jakbym chciala ;/

I am Allexandra pisze...

Ja mam prostownico - lokówkę z babyliss i ładnie kręci loczki, ale ja już od dawna przestałam używać takich gadżetów. W lokach mi nie do twarzy, a włosy mam proste jak drut :)
Do twarzy Ci w takiej fryzurce :)

Część Mnie pisze...

Śliczna fryzura!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.