wtorek, 17 lutego 2015

Rosewood od Kryolan czyli cień i róż w jednym!


  Jakiś czas temu od sklepu internetowego Beautysin otrzymałam kilka kosmetyków do przetestowania Firma Kryolan jest mi zupełnie nieznana, więc najciekawszym punktem paczki był dla mnie róż, który później okazał się cienie do powiek.


Z tego co pamiętam jakiś czas temu w Glossyboxie był róż do policzków właśnie z Kryolanu i również nazywał się Rosewood. Tamtego nie miałam i nie mam jak ich porównać. Z tego co wiem tamten nie jest dostępny, wiec myślę, że ten wkład będzie idealnym zamiennikiem. Zwłaszcza, że róż z Glossyboxa był bardzo chwalony.


Róż ma dosyć kremową, ale suchą konsystencje, bardzo dobrze zabiera się na pędzel. Pigmentacja również mi odpowiada, bo kolor zarówno na powiece jak i policzkach możemy stopniować.

Jako cień do powiek raczej go nie używam, bo tego typu koloru jakoś do mnie nie przemawiają. Chociaż wiem, że pasuje do zielonych oczu. Za to na policzkach bardzo mi się podoba. Wydaje mi się, że jest to dosyć uniwersalny kolor i będzie pasował większości dziewczyn.

Bardzo dobrze utrzymuje się na twarzy jak i powiekach nałożony bez bazy. Dobrze się blenduje i nie robi plam. Dostępny w sklepie Beautysin tutaj
Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

Magdalena pisze...

Jako roż ma piękny kolor i bardzo Ci pasuje <3

Modna Dziewczyna pisze...

Tak, to identyczny kolor jak ten z Glossy :) czyli to ten sam produkt tylko oni go w pudełeczko Glossy opakowali :) Mam go i bardzo lubię, ale tylko jak róż.

Kosmetycznie pisze...

Piekna jesteś! Ja Kryolan znam tylko z pudru sypkiego :D

Hanulka pisze...

Też mi się wydaje, że to ten sam kolor co w boxie był :) ja wolę błyszcząc róże, ale Tobie ten bardzo pasuje :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

Ja różu na powiekach nie lubię, wolę zieleń czy coś takiego, ale u ciebie ładnie to wygląda :)

Eliza P. pisze...

Wygląda cudownie :)

I am Allexandra pisze...

Bardzo ładny, delikatny odcień :)

kate pisze...

Nie miałam jeszcze różowego cienia:)

KamiluŚkaa pisze...

Kolorek nieziemsko mi się podoba :)

Optymistyczna pisze...

Mam ten róż ale w pudełku z Glossyboxa. Ma piękny, matowy kolor.

Anna / Kosmetykoholizm pisze...

Kolor jest cudny!
Chyba idealnie by do mnie pasował

Magdalen pisze...

Na policzkach wygląda cudownie!

Justyna pisze...

Cudowny!!!

Część Mnie pisze...

Piękny kolor!

justekmakemesmile pisze...

Pięknie wyglądasz:) Mam jeden róż z tej firmy, który znalazłam w Glossyboxie, oooo to ten sam:) Lubię go.

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.