niedziela, 22 marca 2015

Bestival blue czyli Rimmel 60 seconds by Rita Ora


  Pokazywałam Wam w piątek najnowszą serię lakierów do paznokci 60 seconds by Rita Ora. Z szóstki naprawdę ślicznych kolorów nie wiedziałam na który się zdecydować, ale ten niebieski przekonał mnie do siebie najbardziej.




Kolor o którym mowa to numer 860 czyli bestival blue.

Lakier ma szeroki pędzelek dzięki czemu szybko możemy pokryć całą płytkę paznokcia. Zaskoczeniem dla mnie było krycie, bo jak się uprzemy jedna warstwa stanowczo wystarczy. Lakier dosyć szybko wysycha. Ma przepiękny kolor, który sam mówi za siebie. Mam go na paznokciach od trzech dni i nie mam żadnych odpryśnięć ani nic się nie pościerało, wiec z trwałości jestem również zadowolona.


Udostępnij ten wpis

23 komentarze :

Klaudia pisze...

Ten kolor jest zjawiskowy <3

Beata Orlańska pisze...

wowo! Ja koniecznie muszę zobaczyć je z bliska w Rossmannie <3

Anonimowy pisze...

Boski!

kalina pisze...

Chce go oj chce <3

Modna Dziewczyna pisze...

Ten i róż to moi faworyci tej kolekcji!

Pink Lipstick pisze...

sliczne sa te lakiery :)

Polinska pisze...

Wspaniały kolor! :) Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

Wdowa Po Stalinie pisze...

niebieski to nadal nie mój kolor ;) ale masz super długie pazurki :)

Maj Lena pisze...

like! ;)

Sylwia K. pisze...

fajnie wygląda!

pirelka pisze...

Za lakierami Rimmel nie przepadam, ale ta kolekcja mnie ciekawi. Podobają mi się kolorki i buteleczki ;) ciekawe jak spiszą się na moich paznokciach bo 60 sec nie wytrzymały nawet 1 dnia :/
Kolor wygląda przepięknie.

Kosmetykowy Świat pisze...

Kolor świetny, własnie siedzę w podobnym odcieniu tylko od Sally Hansen

Kasia Szewczyk pisze...

Kolor jest cudowny ;]

Rarity pisze...

Jest przepiękny! Taki idealny niebieski na teraz :)

Magdalen pisze...

Kolorek ma prześliczny :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Piękny wiosenny kolorek :)

Cherrr pisze...

Piękny <3 taki smerfny, albo jak niebo w totalnie słoneczny dzień. :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

mam podobny kolor ;)

Część Mnie pisze...

Ładny kolor!

Beautyfieldss pisze...

Ooo jak pięknie !
Zostaje u Ciebie

Kinga pisze...

Bardzo chciałabym dorwać ten kolor,bo mam już pięć lakierów z tej linii,ale marzy mi się jeszcze taki niebieski :)

Anonimowy pisze...

CUDNY JEST! Mi się udało go dorwać teraz w hebe- jest na nie -20% zniżki więc koniecznie się rozejrzyj, na pewno go znajdziesz ;)

Anonimowy pisze...

śliczny kolor , kupiłam sobie go właśnie bo była promocja z naturze

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.