środa, 18 marca 2015

Eos już w Polsce!


  Kosmetyki EOS znane są już chyba każdemu. Widziało je pewnie już wiele osób, ale nie wszyscy mieli okazje ich używać, prawda? Ja sama kiedyś chciałam spróbować i natknęłam się na podróbkę, ale nie będziemy mówić dziś o niemiłych przygodach. Mam dla Was bardzo dobrą wiadomość, bo od dziś EOS ma swoją polską stronę  gdzie możemy kupić ich produkty! Na początek ceny są niższe, więc warto tam zajrzeć!





W moje ręce wpadł krem do rąk o ogórkowym zapachu. 



oraz o zapachu wiosennych kwiatów.



Do tego kultowe już jajeczko czyli balsam do ust. Ja wybrałam dla siebie letnie owoce.



oraz zapach miętowy.



   Jak widzicie te wszystkie opakowania to coś śliczne! Bardzo wiosenne, dziewczęce i aż chce się ich używać. Ja odsyłam Was na nowo otwartą stronę Myeos.pl


Udostępnij ten wpis

28 komentarzy :

Natalia - juicy raspberry pisze...

Eosów jeszcze nie używałam, ale mam ochotę :)

Piękne zdjęcia, takie wiosenne ;)

Iwonellka pisze...

Oj czemu tak kusisz, ze musiałam kliknąć? :)

kalina pisze...

Nop i teraz muszę zamówić jajko miętowe, bo tak kusisz!

Klaudia pisze...

Jakie piękne zdjęcie <3

Modna Dziewczyna pisze...

Zdjęcia są fantastyczne ! Miętowa jajeczko muszę mieć!

Beata Orlańska pisze...

wow <3 muszę chłopaka wyprosić o jajeczko i krem!

Kosmetycznie pisze...

Zdjecia wyszły Ci pięknie! Takie wiosenne <3 Ja się też skuszę na jajeczko, ale cytrynowe!

Hanulka pisze...

Faktycznie piękny post! Mnie kremy do rąk zainteresowały i to bardzo.

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Uwielbiam miętowy eosik ;))

Kasia Szewczyk pisze...

Kusza mnie i kremy i balsamy...

I am Allexandra pisze...

Ja mam EOS'a o smaku jagody Acai. Ciekawią mnie te kremy :)

Magdalen pisze...

Strasznie spodobały mi się opakowania ;)

GoodForYouDP pisze...

Nigdy nie używałam zachwalanych eosów;)

scarlet23 pisze...

u mnie dzis tez eos:) hehehe

rudy włos pisze...

ale jest na nie szał

Beat The Boredom pisze...

Czekam na ich produkty dostępne stacjonarnie! :)

*Nataleczka* pisze...

Słyszałam o nich, ale nie uzywałam.

Science Woman pisze...

bardzo kuszące produkty, jednak zastanawia mnie jak krem zużyć do końca, te opakowania wyglądają na dość sztywne...

KosmetykoFanki pisze...

Ten kremik do rąk by mi się przydał :)

Michalina Mielnicka pisze...

Bardzo, bardzo mi się podoba ten fakt - wreszcie będę miała okazję dorwać je w swoje łapki ;))

Southgirl pisze...

Kusza, ale mam nadzieje, ze wejda stacjonarnie tak jak niegdys szampony Batiste :)

xvxMała - pisze...

Śliczne wiosenne zdjęcia :)

Chocolate&Chocolate pisze...

Ich produkty wyglądają bosko :D

żaneta serocka pisze...

Znam lubię, mam i używam masełko/ balsamik do ust właśnie w wersji owoce letnie, kremów do rąk jeszcze nie próbowałam.

One_LoVe pisze...

Nie miałam okazji używać.

Część Mnie pisze...

Balsamy do ust i rąk uwielbiam!

Emilia Ciechańska pisze...

Nie wiedziałam, że mają kremy do rąk! :)
http://szafazapachow.blogspot.com

owca pisze...

Muszę w końcu kupić :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.