czwartek, 26 marca 2015

Korektor Ideal skin 9w1 od Ingrid


   Korektor pod oczy to od kilku miesięcy mój kosmetyk bez którego nie wyobrażam już sobie codziennego makijażu. Nie mam dużych sińców pod oczami, dlatego nie potrzebuję czegoś mocno kryjącego. Raczej zależy mi na czymś rozświetlającym co będzie wyglądało naturalnie. Byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się w tej roli korektor Ideal Skin 9w1 firmy Ingrid.




Korektor kosztuje około 9 złotych i jest dostępny tutaj.  


Do wyboru mamy trzy odcienie. Ja wybrałam najjaśniejszy czyli 10. Jest to dosyć jasny, neutralny odcień.


Korektor ma dosyć lekką, przyjemną konsystencję. Dobrze rozprowadza się pod oczami. Krycie ma niewielkie, ale dla mnie wystarczające. Bardzo ładnie wtapia się w resztę makijażu. Nie jest to korektor zastygający, dlatego koniecznie jest jego utrwalenie pudrem. 


Nie wchodzi w zmarszczki i nie podkreśla suchych skórek. Pod oczami utrwalony pudrem utrzymuje się 5-6 godzin.

O ile ktoś nie potrzebuje dużego krycia pod oczami to ten korektor spiszę się dobrze. Wygląda ładnie i nie wysusza skóry. Dla mnie jest to na pewno dobry korektor za niewielką cenę. 

Udostępnij ten wpis

23 komentarze :

Klaudia pisze...

czytałam o nim wiele dobrego :)

scarlet23 pisze...

mój z bell sie własnie konczy!

Modna Dziewczyna pisze...

Fajnie, że Ci się sparwdza :) Ja niestety muszę mieć meega krjący korektor pod oczy :/

Magdalena pisze...

Koniecznie muszę go wypróbować :)

Beata Orlańska pisze...

Ciekawe jakby się u mnie sprawdził, ale kolor widzę, ze ma ładny!

Kosmetycznie pisze...

Jak wykończę mój z loreala to chętnie sprobuję tego, za taką cenę to warto!

Hanulka pisze...

ma ładny odcień, ale ja potrzebuję mocnego krycia :(

Agata Zabłońska pisze...

szkoda że nie można kupić go stacjonarnie :)

Magdalen pisze...

U mnie niestety kompletnie się nie sprawdził... ;/

goskaaa pisze...

Jakoś nie mogę się przekonać do tej firmy :/

Anonimowy pisze...

Lubie podkłady z tej firmy!

L Pink pisze...

Ja obecnie używam L`Oreal true match i jestem zadowolona :) Może kiedyś wypróbuję ten z ingrid.

One_LoVe pisze...

Moja siostra używa podkładu z Ingrid i sobie chwali. :)

Lucy- Does It Better pisze...

wyglada ładnie na Tobie, ja chyba potrzebowalabym mocniejszego, z wiekszym kryciem :)

Michalina Mielnicka pisze...

Dokładnie tak, jak i ja. Ostatnio zmieniłam ukochanego Affinitone na korektor z Maybelline i niestety nie jestem zadowolona :(

Cherrr pisze...

Też lubię użyć korektora pod oczy, żeby trochę rozświetlić to miejsce. Cieni pod oczami nie mam, więc nie wymagam mocnego krycia- mógłby się u mnie sprawdzić. U Ciebie wygląda super. :)

Beat The Boredom pisze...

Ale z Ciebie śliczna kobietka! :) Ja od dawna szukam dobrego korektora pod oczy, bo wszystkie podkreślają zmarszczki (których normalnie nie widać) - nawet jesli są mocno nawilżające. Nie mam pojęcia dlaczego. :/

Renia. Renata pisze...

nie miałam...chętnie wypróbuję :)

Kat von Rose pisze...

Jeszcze nie używałam, ale zachęciłaś mnie do wypróbowania :)


http://kat-von-rose.blogspot.com/

paulla. pisze...

Chyba się na niego skuszę :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

podoba mi sie :) i nie jest drogi :)

Beautyfieldss pisze...

O ja nie wymagam dużego krycia także jak dla mnie w sam raz :D

Paulina Jaworska pisze...

Koleżanka mi kiedyś go polecała, ale ja jeszcze nie miałam okazji - warto?

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.