wtorek, 31 marca 2015

L`oreal Infallible 24H matte


   Nigdy nie spodziewałam się, że podkład matujący aż tak mi się spodoba i to dopiero L`oreal.To stosunkowo nowy produkt i dopiero zaczyna pojawiać się w drogeriach. Kiedyś używałam True match, ale przy drugiej buteleczce przestał mi odpowiadać i odstawiłam go. Kilka tygodni temu w ręce trafił do mnie podkład Infallible 24 H i szczerze nie bardzo miałam ochotę go używać, ale muszę przyznać, że bardzo miło mnie zaskoczył!


Kolor który mam to odcień 11 vanilla. Jest stosunkowo jasny, ale z czasem niestety zdarza mu się oksydować. Nie jest to drastyczna zmiana koloru.
Podkład ma bardzo lekką konsystencje. Dobrze nakłada mi się go pędzlem, ale także gąbeczką. Szybko zastyga, dlatego trzeba z nim dosyć szybko pracować. Mile zaskoczyło mnie krycie, bo naprawdę dobrze kryje wszelkie przebarwienia. Daje ładne wykończenie, bo jest to zmatowienie, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Twarz jest wygładzona i wygląda bardzo naturalnie. Zdarza mi się go już nie przypudrowywać, a utrzymuje się praktycznie cały dzień. 


Dla mnie jest to najlepszy podkład L`oreal, a używałam już prawie wszystkich.



Udostępnij ten wpis

23 komentarze :

Kasia Szewczyk pisze...

Prezentuje się świetnie ;]

KosmetykoFanki pisze...

Moja siostra go właśnie testuje , sprawdza się świetnie :)

Klaudia pisze...

Dużo dobrego o nim mówią na zagranicznym youtubie!

Beata Orlańska pisze...

Jesteś śliczna!

Modna Dziewczyna pisze...

wygląda ciekawie!

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Podoba mi się kolor :)

włosovelove. pisze...

Jestem w trakcie zużywania swoich zapasów jeśli chodzi o pokłady itd. ;) Myślę, że jak wszystkie wykończę to zdecyduje się na zakup tego cuda.

Beautyfieldss pisze...

A ja do tej pory nie mam żadnego pędzla Duo Fiber...wstyd i hańba.
Podkład rzeczywiście ciekawy a Ty piękna.

Magdalen pisze...

Wow, wygląda naprawdę świetnie, z chęcią bym go wypróbowała :)

scarlet23 pisze...

pędzel świetny!!!

xvxMała - pisze...

Nigdy jeszcze nie miałam podkładu z Loreal, ale ten mnie bardzo zaciekawił :) Z chęcią go przetestuję :)

*Nataleczka* pisze...

Ale fajny efekt :)

limonade_alice pisze...

ładnie wygląda na skórze :)

pirelka pisze...

Zaciekawiłaś mnie nim na tyle, że chyba przy okazji jakiejś promocji skuszę się bo True Match też mnie zawiódł choć kiedyś zachwycał.

Cherrr pisze...

Wygląda super. :)

Kosmetyki Panny Joanny pisze...

pierwszy raz spotykam z tą wersją tego podkładu, wygląda bardzo ciekawie na twarzy

Maddielook pisze...

Świetnie wygląda :)

maddieloook.blogspot.com

Cookie pisze...

Osz ty....muszę go wypróbować szczególnie że miałam tę zwykłą wersję Infalliable którą dużo osób "ryło" a mi on się podobał :D

Emilia Ciechańska pisze...

Niestety u mnie kompletnie się nie sprawdził. Efekt matowienia jest na tyle mocny, że aż moja cera zaczęła się po nim łuszczyć i strasznie się przesuszyła (a muszę dodać, że mam tłustą cerę)

Agata Samulak pisze...

szkoda, że nigdzie go nie mogę dostać.. :(

Klaudia Jaroszewska pisze...

coś dla mnie, bo lubię matowe ;)

PureMorning pisze...

nie miałam go jeszcze.

malenka pisze...

Pięknie wygląda na buźce, może się na niego skuszę ;)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.