Moje zakręcone końce z Big Style Remington!


   Pod jednym ze zdjęć jakie wstawiłam kiedyś na Instagramie dostałam pytanie jak i czym zakręciłam końcówki, że włosy wyglądają tak naturalnie, ale są lekko pofalowane. Powiem szczerze, że lubię czasami pokręcić sobie włosy, ale niestety to je skraca, a ja właśnie jestem na etapie gdzie chce żeby były długie. Rozwiązaniem okazały się wałki Big Style Remington. Pisałam oo nim tu i tutaj




Po umyciu zostawiam włosy aż same wyschną. Kiedy są już prawie suche nawijam je na wałki z zestawu Big style. staram się zakręcać na jeden wałek jak najmniejszą ilość włosów. 


Pozostawiam je na głowie przez jakieś 30-45 minut, czasami i dłużej. Mimo, że nie mają żadnych zapinek trzymają się na głowie bez większych problemów.


Włosy na całej długości są wygładzone, nie puszą się tak jak lubią to robić, a końce są lekko zakręcone o co mi chodziły.


Nie utrwalam ich niczym, ale mimo to efekt utrzymuje się do następnego mycia.


Udostępnij ten post