środa, 4 marca 2015

Nowości kosmetyczne...


   Wiem, że posty z nowościami bardzo chętnie oglądacie, dlatego zgodnie z tym co kiedyś mówiłam będą się pojawiały się na bieżąco. Także dziś kilka zdobyczy kosmetycznych, zarówno tych makijażowych jak i pielęgnacyjnych.




Od przyszłego miesiąca drogeria Rossmann zacznie wprowadzać kosmetyki firmy Organix. Z tej też okazji testuj szampon i odżywka z olejkiem keratynowym.


Mam także żel, odżywką i szampon czyli produkt 3 w 1 z firmy Liliputz.

Ostatnio udało mi się także namierzyć w drogerii Natura spray koloryzujący firmy Venita w odcieniu morska fala, którego długo szukałam.

Nowością w Rossmannie będzie także firmy Efektima i z niej mam przeciwstarzeniowy krem do ciała na noc.

Testuję także dwa podkłady Pharmaceris ten nawilżający oraz matujący. 

Do mojej kolekcji trafiły także cztery szminki Dr Ireny Eris

Mam także chyba paznokciowy nude idealny czyli lakier z Eveline numer 040. 



Udostępnij ten wpis

25 komentarzy :

Natalia - juicy raspberry pisze...

Szampon i odżywka wyglądają bardzo fajnie, ciekawe jak się sprawdzą ;)

One_LoVe pisze...

Ciekawa jestem szminek. :)

kosmetyko holiczka pisze...

Szminek Provoke zazdraszczam!

OnAlwaysTogether pisze...

Szminki wyglądają świetnie :)

scarlet23 pisze...

wszystko bym chciała:)

Pozyty Wizja pisze...

Ile nowości <3
Miłego używania zycze :)

Kasiaaa pisze...

Fajny kolorek lakieru :-)

Cherrr pisze...

Ciekawią mnie bardzo te odżywki :)

*Nataleczka* pisze...

Mnie szampon ciekawi :)

themissydi pisze...

Szampon ostatnio widziałam i zastanawiałam się czy go nie kupić :) Może następnym razem wezmę :)

Rudaaa12 pisze...

cuda :d

Zakręcony Świat Marty pisze...

Po szampon i odżywkę, oraz produkty efektima chętnie się wybiorę:)

Rarity pisze...

Szminek to najbardziej ci zazdroszczę !!

Anna / Kosmetykoholizm pisze...

Śliczny nudziak z Eveline :)
Same przyjemniaczki u Ciebie.

swiaturody pisze...

Same wspaniałości, których nie znam :D

Catalina pisze...

Świetne nowości :)

bezczegoś pisze...

Gdzieś widziałam spray koloryzujący Venita i się zastanawiałam czy jest dobry. Tzn. czy kolor jest intensywny i długotrwały. :)

Black Raspberry pisze...

Jestem bardzo ciekawa tych podkładów. Będę wypatrywała recenzji :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

lakier idealny <3

Część Mnie pisze...

Jestem ciekawa tego podkładu!

Beat The Boredom pisze...

Kocham zapachy kosmetyków do włosów Organix. Nie wiedziałam, że Rossmann je wprowadza, super, bo do Hebe mam kawałek drogi. :)

Modna Dziewczyna pisze...

Super, ze wprowadzają Organix <3 Uwielbiam wszystkie ich serie. Pokaż efekt tego sprayu do włosów.

Magdalena pisze...

Jestem bardzo ciekawa tego sprayu :D

Kosmetycznie pisze...

Koniecznie pokaż te szminki <3

Maddielook pisze...

Ciekawe nowości! Ile kosztuje podkład Pharmaceris?

maddieloook.blogspot.com

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.