czwartek, 5 marca 2015

Pan wielofunkcyjny czyli Hakuro H67...



  Nie często wspominam tu o pędzlach, bo mimo, że mam ich sporo jakoś nie do końca potrafię mnie one rozkochać na tyle abym chciała poświecić im osoby wpis na blogu. Pędzle Hakuro są już chyba wszystkim dobrze znane. Ja czaiłam się od jakiegoś czasu na pędzel do rozcierania H67, ale zawsze kiedy chciałam gdzieś go zamówić był wyprzedany. Z pomocą przyszła mi strona Powerlook.pl



Pędzel wykonany jest z włosia syntetycznego i dedykowany jest do rozcierania produktów płynnych kremowych i sypkich.  Ma gęste, miękkie i sprężyste włosie, które trzyma swój kształt po myciu. Nie wypadł mi z niego jeszcze ani jeden włosek. Z racji, że jest syntetyczny bardzo dobrze się go czyści i szybko wysycha.


Pędzel faktycznie jest wielofunkcyjny i szybko stał się moim ulubieńcem i niezbędnym pomocnikiem w makijażu codziennym.

Sprawdza się świetnie przy nakładaniu korektora pod oczami czy wokół nosa nie tworząc przy tym smug. Bardzo dobrze rozciera płynne produkty dzięki czemu wyglądają bardziej naturalnie i nie wchodzą w załamania. Idealnie sprawdza się także do makijażu oka. Dobrze rozciera wszelkiego rodzaju cieni w załamaniu powieki. Ostatnio odkryłam, że idealnie sprawdza się także przy konturowaniu nosa, więc możemy nic nałożyć bronzer czy rozświetlacz na mniejsze partie twarzy.

Jestem bardzo zadowolona z tego pędzla i bardzo cieszę się, że w końcu go mam. Od kiedy go mam nie wyobrażam sobie makijażu bez niego. Dostaniecie go tak jak i inne pędzle na stronie Powerlook.pl



Udostępnij ten wpis

18 komentarzy :

Magdalena pisze...

Osttanio zaczęłam konturować swój gruby nos i używam do tego palychów, bo pędzle ktore mam są za duże. Muszę sobie zamówić ten :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Fajne takie wielofunkcyjne narzędzie ;) Przydałby mi się bardzo ;)

pedzlarnia pisze...

takim moim uniwersalnym pędzlem jest jeden pędzel MACa, teraz go bardzo lubię i używam praktycznie w każdym makijażu, ale na tego Hakuro tez się czaję ;-)

Hanulka pisze...

Ja mam taki podobny z Maestro, ale on już gubi włosie, więc już wiem na co go wymienię...

Kosmetycznie pisze...

piękne zdjecia! Ja mam sporo pędzli z Hakuro i uważam, że są świetne :)

Część Mnie pisze...

Ciekawy kształt pędzla :)

Agata Zabłońska pisze...

fajny szukam właśnie czegoś większego do nakładania bazowego cielistego cienia :)

scarlet23 pisze...

fajny chętnie bym go przygarnęła

Anonimowy pisze...

Wygląda ciekawie, śliczne zdjęcia!

Maddielook pisze...

Szukam właśnie takiego pędzla :)

maddieloook.blogspot.com

Justyna Parucka pisze...

Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

asiablog.pl pisze...

zakochałam się w pędzlach z La Rosa, kulka do rozcierania jest cudowna! (do bronzera) a do rozświetlacza mini kabuki z AM <3

Kasia Szewczyk pisze...

Pędzel idealny ;]

Murphose pisze...

Pedzle hakuro sa na mojej wish list :).

Magdalen pisze...

Nie wiem jak to się stało, że nigdy nie trafiłam na ten pędzel!

Sylwia P pisze...

Słyszałam wiele opinii o Hakuro. Niektórzy je kochają, a niektórzy nienawidzą ;)
Jednak wiem, że są one chyba jednymi z lepszych pędzli :P
http://sweet-crocodile.blogspot.com/

One_LoVe pisze...

Mam jeden pędzel z Hakuro, skośny, i bardzo go lubię. :)

Diana Cloudlet pisze...

Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
I’ll be happy to see you in my blog!)

Diana Cloudlet
http://www.dianacloudlet.com/

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.