piątek, 20 marca 2015

Rimmel 60 SECONDS SUPER SHINE by Rita Ora


  Ci z Was którzy śledzą mnie na Instagramie widzieli już nowe lakiery z Rimmela. Kto jeszcze nie wie to właśnie ma okazje zobaczyć je z bliska, ale ostrzegam, że kolory są iście wiosenne i bardzo kuszą. Sama nie wiem, który jest moim faworytem, bo wszystkie bardzo mi się podobają! Lakiery powinny już zacząć pojawiać się w szafach Rimmel.

Nowa seria to 60 seconds super shine by Rira Ora. W palecie kolorów mamy w sumie siedem odcieni. Są to szybkoschnące lakiery z szeroki pędzelkiem.



270 sweet retreat 


300 glaston-berry  


408 peachella


498 rain rain go away


860 bestival blue


878 roll in the grass


Kolory są naprawdę śliczne i chyba staną się moimi wiosennymi ulubieńcami.


Udostępnij ten wpis

23 komentarze :

Magdalena pisze...

Jakie piękne kolory <3 860 bestival blue muszę mieć!

Modna Dziewczyna pisze...

Przepiękne kolory! Ten różowy i niebieski zwłaszcza!

Pozytywna28 pisze...

Ale cudowne kolorki ;) 860 - muszę mieć :D

Klaudia pisze...

Ależ kolory <3 Jestem w szoku, bo wszystkie mi się spodobały. peachella <3

Beata Orlańska pisze...

Bardzo ładne kolory! Nie mogę się doczekać aż ich w drogerii wymacam :)

Hanulka pisze...

Jaaaa <3 Nie wiedziałabym na który się zdecydować.

wildstrawberryand pisze...

Wszystkie odcienie są cudowne, jednak kolor 270 podbił moje serce :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Świetne kolorki. Najbardziej podoba mi się peachella, ale reszta też jest super :) muszę je mieć :D

alizall z. pisze...

Jakie cukieraski ! <3

Maddielook pisze...

Śliczne kolory!!

maddieloook.blogspot.com

Kasiaaa pisze...

Kolory idealne na wiosnę i lato :-)

Science Woman pisze...

śliczne kolory i chyba nowa odsłona opakowań:)

dominiicaa pisze...

wszystkie super :)

Beat The Boredom pisze...

Tak się zastanawiam - tyle kolorów jest na rynku, czy te kolory wnoszą coś nowego na półki? :D W każdym razie KAŻDY z nich skradł moje serce, a to się rzadko zdarza. Nawet znienawidzony przeze mnie niebieski, mmm... :)

Magdalena B pisze...

Strasznie mi się te kolorki podobają :)

Część Mnie pisze...

Piękne kolory!

Kasia Szewczyk pisze...

Kolory cudowne !

Cherrr pisze...

przepiękne! ;o nie widziałam ich jeszcze, ale widzę, że czas przyjrzeć im się z bliska.. :D

żaneta serocka pisze...

piękne wiosenne kolory

lacquer-maniacs pisze...

Śliczna jest ta nowa kolekcja :)

Czekoladowy Kwiatuszek pisze...

świetne kolory ;)

Klaudia Jaroszewska pisze...

ten szary tylko mi sie nie podoba i chyba nie bardzo pasuje do innych :)

owca pisze...

te kolory są genialne :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.