piątek, 27 marca 2015

Rimmel rain rain go away...


  Wiosenna kolekcja lakierów Rimmel to moje wielkie odkrycie i miłość od pierwszego pomalowania paznokci. Cała seria podoba mi się niesamowicie. Pokazywałam Wam już niebieskie cudo czuli Bestival blue, a dziś pora na Rain rain go away.



Rain rain go away to nude z domieszką szarości. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Lakier bardzo dobrze rozprowadza się, nie smuży i dosyć szybko wysycha. Bardzo dobrze utrzymuje się na paznokciach. Po czterech dniach nie widać żadnych uszkodzenie, a zmyłam go tylko dlatego, że chciałam spróbować innego koloru.



Udostępnij ten wpis

16 komentarzy :

Klaudia pisze...

Boski kolor <3

Beata Orlańska pisze...

Ten kolor jest idealny!

Modna Dziewczyna pisze...

wow!

Magdalena pisze...

bardzo mi się podoba! bardzo uniwersalny kolor :)

Kosmetycznie pisze...

Piekny odcień nude!

Natalia - juicy raspberry pisze...

Ładnie wygląda na paznokciach :)

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

Kolor jest piękny, chociaz jak dla mnie to bardziej jesienny niż wiosenny.

KosmetykoFanki pisze...

Lubię takie kolorki :)

Zakręcona pisze...

Śliczny kolor ;)

Rarity pisze...

Czasem mam ochotę na takie, jak jest trochę chłodnej :)

Beautyfieldss pisze...

Kolor mi sie bardzo bardzo podoba !

Część Mnie pisze...

Ładny kolor!

Kasia Szewczyk pisze...

Kolor cudowny ;]

Cherrr pisze...

Uwielbiam takie kolory. :D A przy okazji jaka długość paznokci! Mi ostatnio trudno swoje tak zapuścić. :c

narja pisze...

Piękny kolor :)

Maddielook pisze...

Cudowny kolor!

maddieloook.blogspot.com

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.