niedziela, 19 kwietnia 2015

Argan&vanilla duet idealny na przesuszone dłonie!


  Produkty do pielęgnacji dłoni to moja obsesja. Lubię otaczać się wszelkimi kremami, które ładnie pachnąć, ale i dobrze nawilżają. Miałam już naprawdę sporą ilość tego typu produktów. Jakiś czas temu dostałam do przetestowania duo do dłoni z firmy Eveline czyli peeling i krem z serii argan&vanilla . Oba produktu pachną dosyć specyficznie mnie osobiście jakoś nie bardzo się to podoba, ale działanie wynagradza mi to.


Peeling ma wiele delikatnych drobinek, które bardzo przyjemnie, ale nie za mocno ścierają skórę. Pozostawiając ją gładką i oczyszczoną. Używam go bezpośrednio przed aplikacją kremu do rąk.



Natomiast krem-maska to konsystencja przypominająca budyń. Bardzo dobrze nawilża skórę i nie raz był dla mnie wybawieniem w czasie gdy dłonie były przesuszone. Lubię założyć grubą warstwę, a na to rękawiczki dzięki czemu już po 2-3 aplikacjach ręce są w idealnym stanie.



Każdy z tych produktów to koszt około 10 złotych. Dla mnie jest to naprawdę zgrany duet, który polubiły moje dłonie.

Udostępnij ten wpis

21 komentarzy :

Magda Gontarz pisze...

ja mam luksusowy krem - serum. Opakowanie wygląda praktycznie identycznie!
Ale chciałabym spróbować tego peelingu do dłoni. Ostatnio polubiłam takie wynalazki. :)
Pozdrawiam

Klaudia pisze...

Mam ten peeling i jest bardzo dobry!

Beata Orlańska pisze...

Koniecznie muszę sprobować, bo mam mega suche dłonie :/

Modna Dziewczyna pisze...

Pierwszy raz widzę, ale jak gdzieś znajdę to spróbuję, bo u mnie ciężko o dobry krem do rąk :)

kalina pisze...

Lubię kosmetyki Eveline.

Beautyfieldss pisze...

Oooo a myślałam, że zapach będzie mega

One_LoVe pisze...

Nie stosowałam tej serii. ;)

Pozytywna28 pisze...

Muszę się chyba zaopatrzyć w ten duet, bo moje ręce od tej ciągłej zmiany pogody troszkę cierpią ;)

robaszekk pisze...

Skusiłabym się na nie w zasadzie głównie przez to, gdyby ładnie pachniały. A tak to raczej mnie do siebie nie przekonują.

societygirl-testuje pisze...

Mam ogromną ochotę na peeling! :) Szaleję za waniliowymi kosmetykami. :)

Beat The Boredom pisze...

Ja z kolei kocham te zapachy! :) Pachną jak drogie, ciężkie perfumy. :) Miałam oba te produkty i jestem nimi zachwycona. :)

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

skusiłabym się na ten peeling.

Klaudia Jaroszewska pisze...

chciałabym... szkoda tylko że nie ma takie do ciała ;)

becomingbeauty pisze...

zgadzam się ;) Duet najidealniejszy :D:)

Paulina Rześna pisze...

świetny peeling :)

Maddielook pisze...

Nie stosowałam nigdy tych produktów, muszę się skusić :)

maddieloook.blogspot.com

xvxMała - pisze...

Muszący duet :)

xvxMała - pisze...

Kuszący*

Justyna pisze...

Nie znam tej serii.

monica hein pisze...

wyglada ciekawie :)

oczynamode pisze...

Ja mam waniliowy peeling do dłoni z Eveline i jest genialny!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.