środa, 15 kwietnia 2015

DreamFix czyli utrwalenie jak marzenie...


  O lakierach do włosów nigdy nic dobrego powiedzieć nie mogłam. Wszystkie dostępne w drogeriach, które miałam okazje próbować były totalną porażką i absolutnie nie spełniały moich oczekiwać. Nie ma nic gorszego niż okropny zapach lakieru i efekt posklejanych, wręcz suchych włosów! Żyjąc obrażona na wszelkie produktu utrwalające natknęłam się na DreamFix firmy Kemon i tutaj wszystko się zmieniło! 




Lakier ma bardzo ładną szatę graficzną, co muszę pochwalić, bo na początku zawsze zwracam uwagę na opakowanie. 
Kolejnym miłym zaskoczeniem był dla mnie zapach. Nigdy nie miałam lakieru, który tak pięknie pachnie owocami. Jest to dosyć słodki, ale nie duszący aromat, który utrzymuje się na włosach. 

Teraz działanie, bo to właśnie o tym powinnam mówić na początku. DreamFix jest niesamowicie lekki, dzięki czemu nie obciąża włosów, nie skleja ich, a naprawdę genialnie je utrwala! U mnie loki bez problemu utrzymują się z nim przez dwa dni, co jest ogromnym sukcesem w moim przypadku. Producent wspomniał o bardzo mocnym utrwalenie i jedynie z tym delikatnie mogłabym się nie zgodzić, bo dla osób, które lubią mega utrwalenie i tak zwany hełm na głowie gdzie włosy sztywno trzymają się nienaruszone będzie to nie będzie do końca to. Dla mnie jednak jest to ideał jeśli chodzi o lakier do włosów. Nie zauważyłam także aby wysuszał włosy, co w moim przypadku jest bardzo istotne. 

Jestem bardzo mile zaskoczona i w sumie przez przypadek odkryłam lakier idealny. Dla mnie jest to naprawdę DreamFix i ktoś kto nadal mu taką nazwę trafił w dziesiątkę! Włosy po utrwaleniu tym lakierem są w ładzie, ale zachowuję swoją miękkość i elastyczność. 


Cena tego lakieru to około 60-80 złotych w zależności od pojemności. Jest to sporo jak za produkt tego typu, ale za taką jakoś warto. Zwłaszcza, że lakieru nie używamy codziennie. Szukajcie go w sklepach fryzjerskich lub na stronie tutaj.

Udostępnij ten wpis

35 komentarzy :

Klaudia pisze...

Piękne zdjęcia <3 Ja też mam duży problem z doborem lakieru, ale ten mnie faktycznie skusił :)

Beata Orlańska pisze...

Pierwsze zdjęcie <3

Modna Dziewczyna pisze...

Ktoś mi go kiedyś polecał i po Twojej recenzji muszę go sobie zamówić oj muszę.

kalina pisze...

Pięknie zdjecia :)

Kosmetycznie pisze...

Pierwszy raz widzę tą firmę, ale kusisz!

Hanulka pisze...

Nie znam firmy, ale u mnie dobry lakier to podstawa :)

*Nataleczka* pisze...

Ja rzadko uzywam lakieru u siebie mam nivea.

Część Mnie pisze...

Ciekawy produkt ;)

Beat The Boredom pisze...

Dwa dni - niesamowite. :O Trzeba go mieć. :)

Katsuumi pisze...

Utrwalenie bez obciążania? Całkiem nieźle brzmi :-)

SolidaryExpensive pisze...

Ja prawie w ogole nie uzywam lakieru :)

Sybilla pisze...

Szczotka TT <3

Afa pisze...

Ja nie znalazłam jeszcze fajnego lakieru.

KosmetykoFanki pisze...

Muszę po niego sięgnąć :)

GoodForYouDP pisze...

Uwielbiam ten lakier za trwałość i zapach.

Juliette Beauty pisze...

Ja rzadko używam lakierów, ale będę go miała na uwadze :)
Dziękuję za przemiłe odwiedziny :) Obserwuję! :)

societygirl-testuje pisze...

Racja, opakowanie ma ładne, rzucające się w oczy. Lecz nie używam lakierów. ;)

Iriis pisze...

Masz piękny kolor włosów :) A tego lakieru nie znam, moje włosy znają tylko lakier jak robię fryzury na wesele :P

Beautyfieldss pisze...

Oo nie znam a chetnie poznam ! Mega opakowanie

Tijana Momcilovic pisze...

great post :) have a nice day :)

http://www.itsmetijana.blogspot.com/

xvxMała - pisze...

Nie używam często lakieru do włosów ale o tym już gdzieś na blogach czytałam :)

scarlet23 pisze...

nie używam lakierów

An gie pisze...

Na co dzień nie używam lakieru, ale przydałby się na większe okazje :) I faktycznie ładny wygląd :)

Angelika Rybak pisze...

Słyszałam o nim wiele dobrego, Twoja recenzja tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że muszę go w końcu zakupić :)
AngelinaCosmetics

Kasia Szewczyk pisze...

Ja nie używam lakieru ;]

Iness pisze...

pierwsze zdjęcie jest genialne :) ja rzadko używam lakieru bo właśnie ciężko mi znaleźć odpowiedni....spróbuje ten:)
co powiesz na wzajemną obserwację??
rozmaitowo.blogspot.com

Zakręcona pisze...

Ja już mam swój ulubiony lakier ;)

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

Fajnie, ze jesteś zadowolona. Ja w ogole nie używam lakierów do włosów:)

Iwonellka pisze...

Patrzę, że ostatnio produkt podbija blogosferę. Już trzecia jego recenzja, jaką czytam w tym tygodniu i wszystkie pełne zachwytu :)

Angela pisze...

dziękuję !

Angela pisze...

brzmi nieźle, bo to Dreamfix :P

Angela pisze...

dziękuję :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

ja nie używam lakierów w ogole :) no ostatni raz ponad rok temu, żeby mi się włosy trzymały na balu :)

Maddielook pisze...

Drogi, ale po opisie chyba wart uwagi :D
maddieloook.blogspot.com

Wdowa Po Stalinie pisze...

Kemon ma cudownie pachnące kosmetyki ♥

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.