wtorek, 14 kwietnia 2015

Golden Rose Vision lipstick

  
  Kiedyś pokazywałam Wam moje ulubione pomadki  Golden Rose z serii velvet matte KLIK. Tym razem dla odmiany mam coś mniej matowego, a mianowicie kilka szminek z serii  Vision lipstick. Dużo dobrego o nich czytałam jak i słyszałam, wiec była bardzo ciekawa jak sprawdzą się u mnie, a dobrze wiecie, że jestem uzależniona od produktów do ust.





Same opakowania już na początku przypadły mi do gustu. Bardzo minimalistyczne, ale mają coś w sobie i dużym plusem jest, że widzimy odcień pomadki  bez jej otwierania.


127 to przepiękny beżowy odcień z domieszką brudnego różu. Dla mnie jest to idealny kolor nude. Jest dobrze napigmentowany i pasuje nawet bardzo bladym osobom.

 133 to piękny nenowy róż.  Jest to bardzo wyraźny kolor, który idealnie sprawdzi się na wiosnę.


136 to zgaszony pomarańcz. Do tego odcienia mam pewne wątpliwości, bo jest trochę mniej napigmentowany jest pozostała trójka.


140 czyli wiśniowa czerwień. Na ustach wygląda troszkę jaśniej niż w opakowaniu. Nie muszę chyba mówić, że to mój faworyt.




Bardzo miło zaskoczyla mnie ta seria i nie ukrywam, że upatrzyłam sobie jeszcze kilka innych odcieni. Pomadki są kremowe przez co bardzo przyjemnie się je nakłada. mają bardzo ładne wykończenie. To co mi się podoba to to, że nie wysuszają usta, a bardzo dobrze się na nich utrzymują.

Udostępnij ten wpis

43 komentarze :

Pink Lipstick pisze...

140 jest piękny <3

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

127 bardzo mi się podoba:)

Klaudia pisze...

127 i 140 <3

Beata Orlańska pisze...

Jakie śliczne wszystkie! ale 140 to zdecydowanie Twój kolor :)

Modna Dziewczyna pisze...

Mam z tej serii 113 i uwielbiam! 127 strasznie mnie kusi!

kalina pisze...

140 idealnie do Ciebie pasuje :) dla mnie to 133 <3

Magdalena pisze...

wow <3 wszystkie mi sie podobają, ale 133 to ja muszę mieć

Iz. pisze...

127 najlepszy :)

Kat Laira pisze...

Strasznie się różnią jeśli chodzi o opakowanie a kolor na ustach. Szkoda bo 127 jest pdobny do mojej ulubionej IsaDory.

BERY pisze...

wszystkie mi się bardzo podobają. a Tobie te kolorki jak najbardziej pasują;)

włosovelove. pisze...

140 <3

Monika. pisze...

Dają bardzo ładny efekt ;) do tego trwałość i cena - dla mnie rewelacja :)

KosmetykoFanki pisze...

Ale śliczne odcienie <3

Anna Grzybowska pisze...

Fajne kolory. Też miałam dzisiaj wpaść na stoisko GR własnie po te pomadki

scarlet23 pisze...

ale wspaniałosci:)

Justyna pisze...

Cudowne!

Eliza P. pisze...

Wszystkie odcienie są przepiękne <3 :)

Afa pisze...

piękne kolory. Mam ochotę na nr 133 :)

Science Woman pisze...

aż się skuszę na 140 - fenomenalnie wygląda!

Iza D pisze...

Uwielbiam te pomadki mam chyba 8 szt z tej serii w tym kolor 127 :)

dominiicaa pisze...

wszystkie są inne, ale równie piękne :)

Zakręcona pisze...

Piękne kolory, wszystkie mi się podobają, ale najbardziej przypadł mi do gustu nr 140 :)

Wdowa Po Stalinie pisze...

133 i 140 wypas! ♥

*Nataleczka* pisze...

Pierwszy kolor najładniejszy :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

127 i 133 piękne są ;)

Magdalena B pisze...

Bardzo mi się podoba ten beż :)

Magdalen pisze...

Brakuje mi takiego koloru jak 127, jest prześliczna!

Black Raspberry pisze...

140 wymiata ;)

Beautyfieldss pisze...

We wszystkich Ci pięknie..jesteś prześliczna

Sayaka pisze...

136 wygląda jak idealny dla mnie, będę musiała się za nim rozejrzeć :)

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Prezentują się pięknie, ale zostanę przy matowych z Golden Rose :).

Klaudia Jaroszewska pisze...

wszystkie ładne, ale nic dziwnego - ładnemu we wszystkim ładnie :)

Southgirl pisze...

Kolory super i pieknie w kazdym wygladasz. Jednak opakowania tych pomadek wygladaja bardzo bazarowo i tanio, szkoda :(

Rarity pisze...

w 133 i 140 się zakochałam. Kilka z nich musi być moje!

Beat The Boredom pisze...

Piękne wykończenie, muszę przejrzeć inne odcienie! :)

Część Mnie pisze...

Róż świetnie się prezentuje na zdjęciach!

Maj Lena pisze...

zdecydowanie 140 ;)

Paula VICKY pisze...

wszystkie bym chętnie przygarnęła *.* cudowne

Agata Zabłońska pisze...

piękne kolorki :)

Maddielook pisze...

Zakochałam się w kolorze 140! Jest piękny, ale dla mnie chyba jeszcze trochę za mocny ;)

maddieloook.blogspot.com

Cherrr pisze...

Jak ładnie wygląda ten nude na ustach! W opakowaniu wygląda na ciemniejszy, taki bardziej brązowy.

rogaczki pisze...

Mam już swoich szminkowych ulubieńców i raczej nie potrzebuję kolejnych szminek, ale kto wie :) Może jakiś ładny nudziak by się jeszcze w mojej małej rodzince znalazł :)
pozdrawiam,A

monica hein pisze...

piekne kolory:):):)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.