piątek, 3 kwietnia 2015

Ingrid szczotka do włosów...


  Od dłuższego czasu myślałam na zakupem szczotki do włosów. Małej, poręcznej i zamykanej, którą mogłabym bez problemu wrzucić do torebki tak aby bez większych problemów przeżyła. Kiedy na stronie internetowej Ingrid zobaczyłam, że mają podróżną szczotkę wiedziałam, że muszę ją mieć!


Szczotka przychodzi do nas w plastikowym pudełeczku. Jej cena to 19,90 zł. Dostępna jest także w innych kolorach. Mnie akurat złota podoba się najbardziej!


Jest zamykana, tak jak tego chciałam.



Jest poręczna, bardzo dobrze rozczesuje moje włosy. Radzi sobie z poplątaniem jaki często mam na głowie zarówno gdy włosy są suche jak i mokre. Nie zauważyłam aby jej igiełki się powyginały ani połamały. Nie wyrywa i nie szarpie włosów. Rozczesywanie ich jest o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze. Muszę się przyznać, że dawniej  włosy rozczesywałam tylko po umyciu, a później żyły swoim życiem. Teraz łapię się na tym, że lubię tą szczotką czesać się za każdym razem gdy wpadnie mi w ręce.


Udostępnij ten wpis

23 komentarze :

malenka pisze...

Widzę, że modę na Tangle Teezery inne marki już podchwyciły..

scarlet23 pisze...

ja mam TT:)

Pink Lipstick pisze...

coraz więcej podróbek TT :) ja w kompakcie nie miałam :)

Modna Dziewczyna pisze...

I w takiej cenie to szczotkę można kupić! Mam Tangle Teezer, ale niczym nie odbiega od podróbki z ebaya. Za to podróżna wersja Tangle Teezea rozpadła się po tygodniu. Zapłaciłam razem z wysyłką prawie 100 zł i kasa wywalona w błoto. Ale tą sobie sprawię, bo widziałam szafy Ingrid u siebie :)

Klaudia pisze...

Mnie też się compactowa rozleciała i sklep w którym zamawiałam nie uwzględnił reklamacji. Ja używam ostatnio szczotek z Donegal i sobie chwalę.

Beata Orlańska pisze...

wygląda zachecająco! ja oryginalnego TT nie miałam i szkoda mi kasy, bo to tylko szczotka.

żaneta serocka pisze...

mam TT , który wygląda identycznie. po za kolorem włosków, które są czarne.

Kasia Szewczyk pisze...

Coraz więcej inspiracji TT :) Totalnie nie wiem czy skusić się na oryginał czy nie...

Nika pisze...

Mam podobną podróbkę z Donegala :) jest bardzo fajna i porównywalna do TT (mam też oryginał).

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Fajna cena :)

andziaa87 pisze...

Mam złota TT compact. ciekawe czym różni się od Ingrid.

*Nataleczka* pisze...

Za tą cene warto.

Natallie pisze...

całkiem ok wygląda :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

mam podobną ale nie uzywam bo mi się włosy elektryzują :)

Joanna M. pisze...

super, że się sprawdza :)

xvxMała - pisze...

Ja jednak wolę TT :)

Kasiaaa pisze...

Ciekawe... Dobrze wiedzieć, że oprócz TT także inne marki mają takie szczotki ;-)

paulla. pisze...

Według mnie lepsza jest TT :)

I am Allexandra pisze...

Wygląda identycznie jak TT, ciekawie :)

Chocolate&Chocolate pisze...

wow, podobieństwo do TT jest uderzające :P

societygirl-testuje pisze...

Ja nie mam i jakoś mnie nie kusi. :) Moje włosy lubią grzebień. :)

Zakochana w kolorkach Paulina Pieśla pisze...

ja mam tt i nie zamienię :)

Maddielook pisze...

Ja mam Tangle Teezer i nie zamieniłabym na żadną inną szczotkę jak na razie, polecam oryginał :)

maddieloook.blogspot.com

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.