piątek, 24 kwietnia 2015

Nowości kosmetyczne z kosmetik4less


   Większość z Was pewnie jest już po lub w trakcie promocyjnych zakupów.Ja tym razem odpuściłam sobie buszowanie po drogeriach. Wczoraj przyszła do mnie paczka z internetowego sklepu kosmetik4less.Początkowo moja paczka miało wyglądać inaczej, ale nie kilka produktów okazało się nie być dostępne, wiec zdecydowałam się wybrać coś innego.



Pierwszy skusił mnie puder z Essence. Tyle dobrego o nim czytałam, więc chętnie go przetestuję.

Do tego podkład firmy Astor. Kusił mnie od dawna, ale nigdy nie mogłam dorwać go w najjaśniejszym odcieniu.

Uwielbiam konturówki firmy Essence, tym razem wybrałam odcień wish me a rose.

I coś na co miało ochotę już dawno czyli metaliczna folia do powiek z make up revolution. Jestem, bardzo ciekaw jak sprawdzi się u mnie ten produkt.



Udostępnij ten wpis

29 komentarzy :

Klaudia pisze...

Super! Jestem ciekawa tego mokrego cienia <3

Beata Orlańska pisze...

Daj znać jak sprawdza się podkład :)

Modna Dziewczyna pisze...

Czekam na recenzje cienia i pudru!

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Fajne nowości :) Miałam ten puder, ale nie przypadł mi do gustu, podkład kupiłam niedawno i okazało się, że najjaśniejszy kolor wcale nie jest taki jasny więc czeka na lato :)

Łukasz Bier pisze...

luvbię folie :)

Rarity pisze...

chyba wszystko bym chciała z tego co dostałaś *_*

gosia wk. pisze...

Ciekawe kosmetyki
To na rogu to kosmetyczka w usta ?

wildstrawberryand pisze...

Daj znać jak się sprawdza podkład: )

Agata Zabłońska pisze...

nie miałam tego pudru z essence, ciekawe czy jest taki dobry :)

*Nataleczka* pisze...

Podklad ciekawy.

Wdowa Po Stalinie pisze...

mój ulubiony puder utrwalający i matujący :)

włosovelove. pisze...

Jestem ciekawa podkładu ;)

societygirl-testuje pisze...

I mnie podkład ciekawi. ;)

Kasia Szewczyk pisze...

Miłych testów, ciekawa jestem jak sprawdzą się produkty z Essence, ponieważ są tanie, a ostatnio szukam odpowiedników droższych produktów ;]

Beautyfieldss pisze...

Folia podbno cudowna !

Southgirl pisze...

Milego uzywania, folie kcem! :D

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

ten puder Essence jest transparentny?

Paula VICKY pisze...

super produkty, moja koleżanka ma ten podkład i bardzo go sobie ceni :)

Afa pisze...

ta konturówka z essence jest cudowna :)

Beat The Boredom pisze...

Metaliczna folia? :D Masz mnie! Czekam na recenzję. :)

L Pink pisze...

U mnie sprawdza się świetnie. Niedługo będzie recenzja na blogu. Zapraszam :)

Alieneczka pisze...

Folia mnie bardzo ciekawi ;)

Not too serious blog pisze...

mam taką samą kosmetyczkę :)

żaneta serocka pisze...

Z tym podkładem Astor mam identyczny problem, ciężko znaleźć jasne odcienie, fajne produkty, przyjemnego testowania.

KosmetykoFanki pisze...

Jestem ciekawa tego podkładu :)

Zouzi Z. pisze...

kiedyś zastanawiałam się nad tym pudrem z essence :)
Malinowe Ciasteczka

xvxMała - pisze...

Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się folia :)

Rincewind99 pisze...

Ja tez jestem ciekawa tego foliowego cienia, nigdy o czymś takim nie słyszałam.

owca pisze...

Kupiłam ten podkład z Atora i pozytywnie mnie zaskoczyl :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.