czwartek, 2 kwietnia 2015

Rimmel by Rita Ora Peachella...


  Pora na kolejną odsłonę nowej kolekcji lakierów Rimmel. Powiem szczerze, że przy tych sześciu odcieniach jakie posiadam nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba. Spokojnie mogę czekać na przyjście wiosny! Tym razem skusiłam się na odcień o wdzięcznej nazwie Peachella czyli numerek 408.



Lakier nakładało mi się bardzo przyjemnie. Krycie uzyskałam przy dwóch warstwach, które dosyć szybko wyschły. 


Kolor jak sami widzicie to przepiękna brzoskwinka. Bałam się go na początku, ale to idealny odcień, który dobrze wygląda zarówno na opalonych, ale i bladych dłoniach.


Co do trwałości do jak cała ta seria u mnie trzymają się do pięciu dni po czym ścierają się końcówki, ale wygląda to dosyć estetycznie.



Udostępnij ten wpis

21 komentarzy :

Liliana Lewandowska pisze...

Przepiękny kolorek:) Jeden z moich faworytów na wiosenno - letni czas:)

Część Mnie pisze...

Śliczny i bardzo wiosenny kolor! :)

Iwonellka pisze...

Przyjemny, delikatny kolorek :) Mam spódnicę w tym odcieniu :)

owca pisze...

Super odcień :)

Aleksandra Mościńska pisze...

kolor jak dla mnie ekstra :) idealny na wiosnę :)
Zapraszam do mnie na nowy post :)

Beautyfieldss pisze...

Odrazu pomyslałam " fajna brzoskwinka !"

goskaaa pisze...

Miałam napisać dokładnie to samo :)

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Uwielbiam takie kolory na pazurach. :)

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

Bardzo lubię lakiery Rimmela. Ten ma cudny kolor a Ty masz piękne paznokcie - zazdroszczę Ci ich:)

KosmetykoFanki pisze...

Śliczny kolorek :)

Kasia Szewczyk pisze...

Odcień cudowny ;]

Polinska pisze...

Cudny kolor,zakochałam się w nim <3 WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

Natallie pisze...

świetny kolor i pazurki! chciałabym takie długie ;)

Marzena Makeup & Beauty pisze...

Kolor ma przepiękny! ♥

xvxMała - pisze...

Piękny, brzoskwiniowy kolor :)

Zakręcona pisze...

Idealny kolor :)

Modna Dziewczyna pisze...

Jaki wiosenny kolor <3

Klaudia pisze...

Urocza brzoskwinka!

Beata Orlańska pisze...

ja teeż :D

Maddielook pisze...

Cudowny kolor, wczoraj w sklepie długo oglądałam te lakiery :D

Http://maddieloook.blogspot.com

Cherrr pisze...

Kurcze, śliczne są te kolory. :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.