niedziela, 5 kwietnia 2015

Rimmel by Rita Ora Roll in the Grass...


   Mam dziś dla Was kolejny odcień z serii Rimmel by Rita Ora. Obawiałam się tego koloru i jako jedyny wydawał mi się zbyt wiosenny jak dla mnie. Chociaż z drugiej strony to tak wygląda dla mnie prawdziwy miętowy kolor, więc dałam mu szansę.


Kolor o którym mówię to Roll in the Grass!


Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. lakier jak inne z tej serii bardzo dobrze rozprowadza się na paznokciach i szybko wysycha. Bardzo dobrze i długo trzyma się na paznokciach. Spokojnie wytrzymał pięć dni po czym zmyłam go, bo chciałam spróbować innego koloru.



Udostępnij ten wpis

28 komentarzy :

Upadły czy Anioł pisze...

Kolor jest prześliczny :) A długości paznokci pozazdroszczę :)

swiaturody pisze...

Ale cudny kolorek ;)

Monika Kosmetyka pisze...

Kolorek obłędny ale Twoje paznokcie jeszcze bardziej :)

dominiicaa pisze...

śliczny kolor, zazdroszczę pięknych paznokci!

pirelka pisze...

Ale ładny kolorek. Ciekawi mnie ta seria lakierów bo te poprzednie się u mnie nie spisały. Jeden na próbę chyba kupię.
A jakie długaśne paznokcie.wow !

Truskawkowy Świat pisze...

Śliczny kolor:)
Co robisz, że masz takie długie paznokcie?Moje w ogóle nie chcą rosnąć i się rozdwajają:(

Natalia - juicy raspberry pisze...

Przyjemny kolorek, taki wiosenny :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Przyjemny kolorek, taki wiosenny :)

Chocolate&Chocolate pisze...

Piękny wiosenny odcień :) Super pazurki!

włosovelove. pisze...

Cudowny ;) trafia na chciejliste :P

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Cudowny kolor! Masz przepiękne pazurki! :)

Kasia Szewczyk pisze...

Kolor cudowny :)

rudy włos pisze...

Wow ten kolor jest boski

Zakręcona pisze...

Przepiękny kolor! :))

Klaudia Jaroszewska pisze...

ładny : )ciekawe czy moje paznokcie będą kiedyś tak długie ;)

Beat The Boredom pisze...

Co tam lakier, jakie Ty masz paznokcie! :O Zazdroszczę i pytam o przepis na takie "szpony"... :) Cuda :)

societygirl-testuje pisze...

Piękne paznokcie! I przepiękny kolor. :)

Część Mnie pisze...

Ładny kolor!

Beautyfieldss pisze...

O dziewczyno ! Jakie cudne szpony :D

Beata Orlańska pisze...

wow <3

Modna Dziewczyna pisze...

Piękne masz paznokcie :)

kalina pisze...

ale masz piękne paznokcie! ten kolor jest świetny na wiosnę :)

owca pisze...

SUper kolor :)

Cherrr pisze...

Ładny, ale podobny kolor już mam. Kupiłam za 1euro we włoskim lidlu. ;d Za to Twoje paznokcie coraz dłuższe z każdym nowym postem- śliczne. :))

Maddielook pisze...

Świetny kolor, idealny na wiosnę!

maddieloook.blogspot.com

ankkka pisze...

Wdów piękny kolor!:)

Beata Orlańska pisze...

<3

Iriis pisze...

Bajeczna ta mięta na paznokciach!:) I jaką masz długą płytkę! Ja nie mogę mieć niestety takich paznokci ponieważ jestem masazystka w spa i bym ludzi zadrapała...:D

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.