piątek, 24 kwietnia 2015

Zielono mi czyli buty na wiosnę...


  W ubiegłym tygodniu przyszła do mnie paczka ze sklepy Rosegal. Jako, że mamy wiosnę, a u mnie zamarzyły się zielone szpilki wybrałam sobie buty w tym sklepie. Na paczkę nie czekałam długo, bo po dziesięciu dniach przesyłka była już u mnie.


Buty na stronie jak i teraz na zdjęciach wyglądają znacznie lepiej. Mimo, ze wybrałam rozmiar większy, bo 39 to i tak są dla mnie troszkę za ciasne.


Kolejnym zarzutem jaki mam do tych  to prawy but, bo ewidentnie jest źle zrobiony i wygięty, co niestety widać jak założę je na nogi.


Na stronie szpic wydawał mi się mniejszy, a w rzeczywistości dosyć dziwnie wygląda na nodze.



Buty kosztowały niecałe 23$, ale jak dla mnie nie są warte tej ceny i szczerze żałuję, że się na nie zdecydowałam. Link do butów.


Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

Łukasz Bier pisze...

przepiękny kolor !

Iza D pisze...

Jeju jakie cudowne buty !!!

Pozytywna28 pisze...

A mi się bardzo podobają :D uwielbiam szpilki w różnych kolorach :D

żaneta serocka pisze...

są świetne, ja też stawiam na kolory

Anitt W pisze...

Bardzo podobają mi się takie buty ze szpicem jednak przy moim rozmiarze 41 wyglądałabym w nich jak w kajakach :D

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

Wyglądają pięknie, ale szkoda, że są takie nietrafione i kiepsko wykonane...

I am Allexandra pisze...

Piękny kolor, ale osobiście nie lubie takich czubków :)

L Pink pisze...

Wspaniałe :D

Beat The Boredom pisze...

O jeny... Zakochałam się!! :O Wyglądają przepięknie i wygodnie i wielka szkoda, że takie nie są. :( Ja chodzę teraz w adidasach, bo we wszelkich innych butach okropnie bolą mnie stopy. :( Muszę chyba zainwestować w jakieś droższe, niewysokie szpilki, które byłyby ładne i wygodne, ale ciężko takie znaleźć. :/

Kosmetyczne Pudełko pisze...

cudne!

robaszekk pisze...

Szkoda, że nie spełniły Twoich oczekiwań, bo prezentują się na pierwszy rzut oka bardzo ładnie :)

Lara Cox pisze...

Kolor to one mają niesamowity ale ogólnie nie lubię butów ze szpicem a po drugie nie odważyłabym się zamówić butów w sklepie internetowym. Zazdroszczę odwagi

Justyna pisze...

Podobne kupiłam w deezee...

Klaudia pisze...

szkoda, że Ci się nie spodobały :/

Beata Orlańska pisze...

Piękny kolor!

Modna Dziewczyna pisze...

Ja zamówiłam ostatnio buty z Choies i powiem tyle: szkoda gadać...

Kasia Szewczyk pisze...

Kolor cudowny ;]

Iwonellka pisze...

Piszesz, że buty fatalne, źle zrobione, a połowa ludzi się zachwyca :) Jak ja to lubię --- czytanie postów! Zobaczyłam je w sklepie i rzeczywiście na ich zdjęciu wyglądają dużo lepiej, na Twoich wyglądają na trochę pogniecione, ale skoro mówisz, że w realu jest gorzej... No szkoda... bo ten kolor jest taki wiosenny i buty miały potencjał, tylko coś wykonanie nie wyszło.

Klaudia Jaroszewska pisze...

dlatego wolę kupować buty po przymierzeniu ich i obejrzeniu z każdej strony.. :)

KosmetykoFanki pisze...

Piękne buciki <3

KosmetykoFanki pisze...

Rozmiar nigdy rozmiarowi nie równy :) Ja bym nie kupiła bucików bez przymierzania :)

Ann pisze...

Świetny kolor ! :)

Cherrr pisze...

Szkoda, że taka lipa, bo wyglądają ładnie. Ja nie mogłabym kupić szpilek przez internet- jedyne jakie mam kupiłam po kilku tygodniach szukania, bo gdy normalnie mam rozmiar 36, to szpilki potrzebuję w 35, a czasami i te potrafią być ciut za duże, więc nawet w tych, które kupiłam nie obeszło się bez żelowej wkładki, żeby leżały idealnie.

Paulina Jaworska pisze...

Cudowny kolor! :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.