poniedziałek, 25 maja 2015

Aktualna pielęgnacja twarzy...


  Kiedy pokazać Wam szczoteczkę Remington na Instagramie dostałam kilka pytań czy używam jej codziennie, czy zmywam nią makijaż, dlatego pomyślałam, że mogłabym zrobić post z obecną pielęgnacją twarzy. Postaram się co jakiś czas aktualizować ten temat. Od niedawna testuję serię siarkową z firmy Barwa i to głównie ona dominuje w mojej codziennej pielęgnacji.


Rano dzień rozpoczynam od przemycia twarzy tonikiem. Obecnie jest to tonik z firmy Barwa. Bardzo fajnie odświeża i oczyszcza skórę. Nie pozostawia efektu ściągnięcie. Następnie na twarz nakładam krem matujący również z tej serii.  Jest przyjemny, lekki i bardzo szybko się wchłania. Idealnie sprawdza się u mnie pod makijaż.

Demakijaż rozpoczynam od zmycia makijażu oczy, ale do tego nie pokażę Wam niczego, ponieważ ostatnio robię to mieszanką olejków, którą sobie zrobiłam. Następnie na twarz nakładam żel micelarny z BeBeauty, który bardzo go lubię. Po  jego rozprowadzeniu w ruch idzie szczoteczka Reveal firmy Remington. Używam jej codziennie. Na zmianę wybieram końcówkę masującą i oczyszczającą dla cery wrażliwej. Szczoteczka idealnie oczyszcza, ale nie podrażnia skóry. Po regularnym stosowaniu widzę, ze pory zaczynają myć mniej widoczne i są zdecydowanie oczyszczone.

Później ponownie używam toniku z firmy Barwa. Następnie nakładam maskę i tutaj w zależności od potrzeb nawilżającą lub oczyszczającą. Przed samym snem myję twarz mydełkiem siarkowym i nakładam krem nawilżający, który czasami nakładam również rano kiedy moaj skóra jest przesuszona i pod makijaż sprawdza się również bardzo dobrze. 


Udostępnij ten wpis

16 komentarzy :

KosmetykoFanki pisze...

Krem matujący z Barwy bardzo lubię :)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Lubię krem nawilżający z Barwy.

Kinga Bylina pisze...

Bardzo lubię kosmetyki firmy Barwa :)

Sandra Kozłowska pisze...

bardzo lubię tę serię barwa :)
Sandicious

sandraxblog pisze...

kiedyś zainwestuję w taką szczoteczkę :) zostaję na dłużej.

Panna Michalina pisze...

Też chcę taką szczoteczkę ;D

Science Woman pisze...

uwielbiam ten micelarny żel! wspaniały jest

Weronika Vii pisze...

U mnie niestety te kosmetyki Barwa strasznie przesuszają skórę więc automatycznie musiałam wykluczyć je z mojej pielęgnacji

Aleksandra Francikowski pisze...

Ciekawy wpis :)

Anya pisze...

fajnie się ta szczoteczka prezentuje :)

One_LoVe pisze...

Zastanawiałam się nad zakupem Siarkowej Barwy, ale ostatecznie jej nie wzięłam. Nie miałam jeszcze z nią do czynienia.

Maddielook pisze...

Lubię ten żel micelarny :)

maddieloook.blogspot.com

Klaudia Jaroszewska pisze...

używam podobnej ilości kosmetyków, ale nie lubię toników ;) zamiast niego rano twarz myję żelem :)

Beat The Boredom pisze...

Widzę, że jesteś maniaczką Barwy. :D Ja też kiedyś byłam ich fanką, ale niestety mydło siarkowe i ten matujący krem z mojej tłustej cery zrobiły wybuchową mieszankę przesuszonej buzi, która szalenie się błyszczy. :( Czy nie boli Cię buzia od tej szczotki? :D

Cherrr pisze...

Kupiłam ostatnio ten żel z bb i krem nawilżający z Barwy. A szczotki zazdraszczam. Kiedyś jakąś przygrarnę!

owca pisze...

ten żel z Biedronki jest super :D

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.