wtorek, 26 maja 2015

Beach girl od Got2b czyli sposób na fale...


 Jakiś czas temu dosyć mocno skrytykowałam kultowy produkt Toni & Guy Sea Salt Texturising Spray. Nie robił on zupełnie nic z moimi włosami, do tego mocno je sklejał i był bardzo niewydajny. Po nim powiedziałam, że nigdy więcej nie chce soli morskiej w sprayu, bo ona na moje włosy nie działa. Kilka tygodni temu zdanie zmieniłam i w promocji kupiłam beach girl z got2b. Po pierwszej aplikacji totalnie się zniechęciłam, bo na włosach mimo mojego wysiłku nie powstało nic. Dopiero jakiś tydzień temu kiedy odkopałam ten spray i spróbowałam jeszcze raz zakochałam się!



Używam go po myciu włosów na lekko wilgotne, spryskuje i ugniatam, ugniatam i ugniatam. Zarówno kiedy później delikatnie podsuszam je suszarką jak i nie, na moim włosach wychodzą delikatne fale.

Próbowałam robić koka na noc, ale tym sposobem uzyskiwałam lwa, a nie loki. Pozostanę wiec przy spryskaniu i ugnieceniu włosów. 






Jestem totalnie na tak jeżeli chodzi o ten produkt. Nadaje tekstury włosom, efekt utrzymuje się długo. Do tego nie skleja włosów i jest wydajny.

Udostępnij ten wpis

19 komentarzy :

sandraxblog pisze...

ładny efekt :)

Iza D pisze...

O właśnie i taki efekt mi się podoba. Delikatny artystyczny nieład :)

Aleksandra Francikowski pisze...

Dużo dobrego słyszałam o tym produkcie, ale też to, że nie można z nim przesadzać, bo może przesuszyć włosy :)

Kinga Bylina pisze...

Zaciekawiłaś mnie tym produktem :)

Wdowa Po Stalinie pisze...

ja taki efekt uzyskuje, jak sobie włosy zaplotę w warkocz na noc :D

KosmetykoFanki pisze...

Widziałam go często na sklepowej półce, na pewno przyjrzę się mu bliżej :)

Ania pisze...

Sprobuje:)

Klaudia Jaroszewska pisze...

moja włosy naturalnie się falują ;)

societygirl-testuje pisze...

Podoba mi się! Nie zawsze moje włosy układają się w takie fale jak chce, więc rozglądnę się za nim. :)

Paula VICKY pisze...

super efekt, idealny na plaże i wakacje :)

Klaudia pisze...

pięknie!

Beata Orlańska pisze...

Bardzo podoba mi się efekt!

Modna Dziewczyna pisze...

Bardzo ładny efekt! Bardzo mi się podoba :)

kalina pisze...

Taki efekt bedzie idealny na letnie ciepłe dni!

Magdalena pisze...

Pięknie wyglądasz!

żaneta serocka pisze...

ładnie wyglądasz, moje włosy z natury się kręcą ale czasami używam produktów, które to wzmacniają

Blog Greatdee pisze...

Ja mam takie fale jak umyję i zostawię do wyschnięcia :P

Zouzi Malinowe Ciasteczko pisze...

też chcę takie fale...
Malinowe Ciasteczka

Angela pisze...

Ja po warokoczu mam szope jak lew. Włosy wygladają jakby szczotki tydzień nie widziały :D

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.