sobota, 16 maja 2015

Chocolissimo na Dzień Mamy

  

  Dzień mamy już za dziesięć dni, dlatego mam dla Was kilka słodkich propozycji na prezent jakie przygotował sklep Chocolissimo. Jak wiecie albo i nie jestem ogromną miłośniczką słodycze tej firmy. Zawsze zaskakują mnie pomysłowością, wykonaniem i przede wszystkim smakiem!

Zacznę od drewnianej skrzyneczki z napisem "Dla Ciebie Mamo!"

A w niej znajdziemy napis "Mama" wykonany z mlecznej czekolady z dodatkiem truskawek, wiórek kokosowych oraz prażonych orzeszków ziemnych.



Następne czekoladki w kształcie laurki.



Jest to dwanaście przepysznych ręcznie robionych pralinek.


I coś równie piękne czyli pudełeczko ze słodkimi CupCakes.




Na hasło "ANGELA05" macie -15% na zamówienie
z Chocolissimo do 31 maja 2015 roku.
Udostępnij ten wpis

17 komentarzy :

Polinska pisze...

Wspaniały jest ten napis, sama chętnie zamówiłabym taki dla mamy :)

Anna / Kosmetykoholizm pisze...

Ja postawiłam na kosmetyki w tym roku :) kupiłam paletę Sephory :)

Kasia Szewczyk pisze...

Coś cudownego, myślę, że każda mama by się ucieszyła z takiego prezentu ;]

Klaudia pisze...

Moja mama uwielbia słodycze!

*Nataleczka* pisze...

Wow ale fajnie wyglądają.

Magda Gontarz pisze...

ta firma ma pomysłowość!

Klaudia Jaroszewska pisze...

cudowny prezent :) każdej mamie by sie spodobało :)

pirelka pisze...

W tamtym roku zamówiłam Mamie takie czekoladki ;)

żaneta serocka pisze...

piękne i pyszne :)

Absoclaud pisze...

W tamtym roku mojej mamie zamówiłam misia od Chocolissimo i była bardzo zadowolona, szczególnie że było ładnie zapakowane. Polecam :)

Maddielook pisze...

Wygląda pysznie!

maddieloook.blogspot.com

I am Allexandra pisze...

Czekoladki z Chocolissimo są pyszne! :)

Beata Orlańska pisze...

Moja mama będzie zachwycona z takich słodyczy!

Modna Dziewczyna pisze...

Smakowite! idealne na prezent!

kalina pisze...

Wyglądają piękne! Bardzo mi sie podobaja te słodycze!

Aleksandra Francikowski pisze...

Z czekoladowego napisu moja mama była zachwycona, więc to świetny prezent na ten szczególny dzień :)

Anonimowy pisze...

Ten napis muszę zamówić, bo moja mam uwielbia takie oryginalne słodkości!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.